My Actifit Report Card: October 1 2019

in #actifit5 years ago

Merhaba. Sürekli actifit postu paylaşıyorum. Geçenlerde paylaştığım post aşırı derecede olumsuz yorum aldığı için gösterime kapatılmış. Kapatılmasına sebep olan kişi yada gurup tarafından da altına bir not bırakılmış. Yaptığınız davranışlar steemit e zarar veriyor felan demişler. Umarım kendi yaptıkları şeyin daha fazla zarar veridğinin farkındalardır :) Yakın bir gelecekte actifit postundan başka birşey göremeyeceğiz diye korkar oldum. Herkese sağlıklı bir gün dilerim.

11136
Walking

Sort:  

Evet actifit postları dışında postlar çok nadir durumda. Eskiden bende actifit'e karşıydım. Fakat sonra beğenmeye başladım, zaten emeğimizin karşılığını alamiyorken uzun uzadiya postlar hazirlamak çok zor oluyor. Bir de bunları kimsenin okumayacağını bilmek daha kötü bir motivasyon

Posted using Partiko Android

Okuyan vardır var olmasına. Ama sıfırlanıp yayından kalkması çok cannsıkıcı.

Posted using Partiko Android

Sıfırlanıp yayından kalkacağını pek sanmıyorum. 0 seo ile en sonlarda çıkar diye düşünüyorum

Posted using Partiko Android

Çok fazla downwote aldığı için gösterilmiyor kendim bile okuyamıyorum yazıyı. Blogumda görebilirsin hocam.

Posted using Partiko Android

O konuyu düşünmemiştim o konufa haklısın. Post değeri biraz artınca bana da yapistiriyorlar downvote

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61133.31
ETH 2887.29
USDT 1.00
SBD 3.64