You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Actifit Report Card: October 1 2019

in #actifit5 years ago

Evet actifit postları dışında postlar çok nadir durumda. Eskiden bende actifit'e karşıydım. Fakat sonra beğenmeye başladım, zaten emeğimizin karşılığını alamiyorken uzun uzadiya postlar hazirlamak çok zor oluyor. Bir de bunları kimsenin okumayacağını bilmek daha kötü bir motivasyon

Posted using Partiko Android

Sort:  

Okuyan vardır var olmasına. Ama sıfırlanıp yayından kalkması çok cannsıkıcı.

Posted using Partiko Android

Sıfırlanıp yayından kalkacağını pek sanmıyorum. 0 seo ile en sonlarda çıkar diye düşünüyorum

Posted using Partiko Android

Çok fazla downwote aldığı için gösterilmiyor kendim bile okuyamıyorum yazıyı. Blogumda görebilirsin hocam.

Posted using Partiko Android

O konuyu düşünmemiştim o konufa haklısın. Post değeri biraz artınca bana da yapistiriyorlar downvote

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68498.38
ETH 3905.59
USDT 1.00
SBD 3.66