Chill out i pieniążkisteemCreated with Sketch.

in #actifit4 years ago (edited)

Dzisiaj nie musiałem jeździć. W piątek wyrobiłem normę 30 zleceń, dostałem bonus i miałem wolny weekend. W ogóle w weekendy mało jeżdżę.

No, ale jak już dzisiaj ogarnąłem to co chciałem w domu to postanowiłem się "włączyć". Nie miałem dyżurów a mój plan jazdy można by streścić słowami: "się zobaczy". Ile starczy sił, cierpliwości. Jakby był duży ruch w interesie to mogę spróbować zrobić dziś 10 zleceń i mieć za to dodatkowe 30 zł bonusu. Stopniowo z każdym zleceniem coraz bardziej chciałem osiągnąć te 10 zleceń i się udało. Sprzyjały mi dzisiaj czasy dojazdu. Wszędzie mogłem się "wlec" a i miałem kilka przerw idealnych. Idealnych bo około 10 minutowych. Dobrych na rozprostowanie kości. Dłuższe przerwy oznaczają marznięcie na dworze.

Zlecenia po kolei z tego co pamiętam:

  1. Po około 20 minutach czekania w domu przyszło zamówienie do restauracji ukraińskiej. Polecam swoją drogą ich barszcz ukraiński. Wiele razy byliśmy z żoną właśnie po niego.
    W aplikacji w końcu powróciły zielone kropki. Super, można w oczekiwaniu na posiłek pomyśleć spokojnie nad trasą. Druga dzisiejsza nowość to dodanie kilku restauracji na Morenie (polecam plus kodu 'Racibo' w Wolcie --> 3 zamówienia gratis, wpisać również kod 'Morena' - wówczas do końca roku osoby z okolic Moreny mają 5 darmowych dostaw). Sporo te nowe restauracje zmieniają. Możliwie, że więcej będzie jeżdżenia po naszych, gdańskich górkach. Wracając do dzisiaj: pierwsza trasa była krótka, lokalna, oliwska.
  2. Drugie zamówienie przyszło dopiero gdy pojechałem na Przymorze. Trochę to było ryzykowne, ale opłacało się. Spod pizzerii zawołano mnie do burgerowni. Miałem 9 minut na dojazd także chill out, luzik, spacerek, czekanie, rozkminianie trasy. Kurs na Zaspę na 9 piętro, ale zdjęcia już tym razem nie robiłem. Ile można?
  3. Zawołała mnie niemal od razu restauracja na ul. Wajdeloty we Wrzeszczu. To odnowiona kilka lat temu uliczka, która stała się modna. Jest tu mnóstwo restauracji z dobrym jedzeniem. M.in. najbardziej znana w Trójmieście wegeknajpa: Avocado. Ja akurat byłem w restauracji z "pankejkami" - dramatycznie zapakowali mi herbaty, musiałem to rozpakować i zrobić po swojemu. W ten sposób uratowałem 3 napoje. Kurs miałem z powrotem na Zaspę.
  4. Po 5 minutach zawołało mnie Przymorze. Znam skrót przez działki także spoko. Stąd jechałem do "Novej Oliwy". To osiedle zamknięte na Przymorzu, ale jako że Oliwa ma lepiej sprzedającą się nazwę to osiedle tak właśnie nazwano.
  5. Zamówień brak, także podjechałem znowu pod najpopularniejszą pizzerię. I znowu się udało bo zawołała mnie ta sama burgerownia co 2 godziny temu. Kurs na Krynicką do biura. Na szczęście już tam byłem także jadę na autopilocie pod drzwi wejściowe.
  6. Tym razem wezwała mnie wspomniana, popularna pizzeria. Jak zobaczyłem, że mam jechać z pizzą na ul. 3 Maja to się przeraziłem. Na szczęście chodziło o Sopot. Kurs daleki a dodatkowo klient źle zaznaczył miejsce na mapie. Odwiedziłem 3 miejsca, ale na szczęście sprawnie mi to poszło.
  7. Kurs na Żabiankę z Przymorza, podczas to którego sfotografowałem pomnik założyciela Wejherowa. Ja widać - zdjęcie do poprawki.
  8. Wróciłem pod pizzerię, która dzisiaj ściągała okoliczne zamówienia. Brakowało mi jeszcze 3 zamówień. Czyli już postanowiłem, że muszę się dzisiaj postarać by mieć te dodatkowe kilka złotych. Przegryzłem coś i pokręciłem się po okolicy. Zamówienie przyszło (z nowej w naszej strefie dostaw) pizzerii Oliwa do Ognia. Nazwa myląca bo położona na Przymorzu. Druga o tej samej nazwie jest we Wrzeszczu. Kurs przecinający najdłuższe falowce - kilkusetmetrowe bloki w Gdańsku.
  9. Zawołała mnie Lisia Chatka i kurs po Oliwie. Szkoda, że nie ostatni bo cel był blisko domu.
  10. To miał być ostatni kurs dzisiaj. Zamówienie dla studentki w akademikach. Niestety nie zadziałał tak jak chciałem przycisk: 'wyłącz się po zadaniu'. System wcześniej przypisał mi kolejne zadanie. Szkoda bo miałem stąd 5-10 minut do domu i już o nim myślałem.
  11. Kurs Oliwa-Jelitkowo. Niestety. Na koniec miałem jechać nad morze do getta dla bogatych. Oznaczało to 25 minut wracania do domu.


    17025
    Cycling

    Krokomierz włączyłem po 2 godzinach jeżdżenia. Nie ukrywam, że nie rozumiem za bardzo co się z tymi tokenami robi.

Opera Zdjęcie_2019-12-16_221638_www.strava.com.png
Ten kurs do Sopotu był średnio opłacalny - bo powrót z pustym plecakiem. Reszta spoko.

Opera Zdjęcie_2019-12-16_221503_docs.google.com.png
Dzięki dzisiejszej premii 30 zł - średnie zarobki na godzinę mam na poziomie 21,4 zł. By ta średnia rosła i rosła to trzeba się nastawiać na bonusy. Inaczej ta średnia będzie około 19 zł.

Sort:  

Jeżeli chodzi o tokeny to na razie zbieraj. Możesz również oczywiście zrobić zlecenie i przelewać je na https://steem-engine.com/ i tam zamieniać na STEEM. Znajdziesz tam również te tokeny !DERANGED, !BEER i $trdo. W przypadku, gdy masz min. 5 tokenów DERANGED może innych nimi obdarowywać, wpisując w komentarz "!DERANGED" obdarowany otrzymuje wtedy 1 token, a ty jego dozgonną wdzięczność :), w przypadku tokenu BEER potrzebujesz co najmniej sześciopak, żeby obdarować jednego użytkownika stosownym komentarzem "!BEER".
A tak na marginesie to jak oglądałem dziś ten reportaż na FT to pomyślałem o Tobie, gdyż to bardzo podobna branża, tylko nie widzę tego na gdańskich pagórkach :D
https://www.ft.com/video/167c5c16-15bd-43bb-93d1-cd70bd2c147d

Congratulations @browery, you successfuly trended the post shared by @racibo!
@racibo will receive 0.32413163 TRDO & @browery will get 0.21608775 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Elektryczne rowery dały by radę. Tylko, że wożenie ludzi to trochę inna sprawa. Pamiętam codzienne wpisy krakowskiego taksówkarza "Banana" z cyklu "Wspomnienia taksówkarza" i to było dość przerażające kogo on woził. Najbardziej opłacalne były pijackie weekendy. Zaletą rozwożenia żarcia jest to, że schabowy, pomidorowa, burgery i pizza nigdy nie narzekają.

flaga za „pieniążki”
:D

Posted using Partiko iOS

deranged You just received DERANGED @racibo Keep up the great work, view all your tokens at steem-engine.com



Hey @racibo, here is a little bit of BEER from @browery for you. Enjoy it!

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 71.96 AFIT tokens for your effort in reaching 17025 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 0.78% upvote via @actifit account.
The following boosts were applied to your post:

Friend Boost - L2
+ 12 % AFIT
Thanks to your friend @browery
+ 5 % AFIT
Thanks to your friend @browery
Boosts increased your AFIT earnings by 7.7100 AFIT

Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Congratulations @racibo, your post successfully recieved 0.32413163 TRDO from below listed TRENDO callers:

@browery earned : 0.21608775 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68960.63
ETH 3804.34
USDT 1.00
SBD 3.70