Sort:  

Nie wiem jak Ty, ale ja, jak widzę innego kolarza lub biegacza przed sobą to staram się jego (lub ją) dogonić. Z racji tego, że zbliżam się z tył to mam przewagę, bo gość jedzie lub biegnie swoje, dopóki się nie zorientuje, że ktoś go goni. Zazwyczaj to się dzieje, gdy takiego delikwenta mijam i wtedy zaczyna się zabawa, bo ja jestem lekko pod męczony gonieniem, a on naciska mocniej na pedały, żeby mnie dogonić i przegonić. Działa w 90% przypadków. I mówię Ci doskonała zabawa, żaden nie chce odpuścić, walka trwa, aż języki w szprychy się wkręcają. !BEER

😀 hehe. No to jest świetne! O to chodzi! Fun musi być. Nie codziennie się tak robi.💪

View or trade BEER at steem-engine.



Hey @joseph230, here is a bit BEER for you. Enjoy it!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62900.39
ETH 3357.78
USDT 1.00
SBD 2.47