Sort:  

Ja of doei, ga je volgen nu 😉 en zit je in een discord groep, dat helpt ook om je account te laten groeien, laat me horen of ik iets voor je kan doen.

Goh ik modder maar wat aan hoor :) enkel de steemeum discord groep de rest is niet steemit gerelateerd.

Posted using Partiko Android

He nu leer ik ook wat de steemeum ? Wat is dat voor groep / discord?

dat is een discordgroepje ivm de steemeum app. heb je men post wel gelezen :-)

Ja maar daar staat dat het een app is wist niet dat er een groep van was , ga er even verder over lezen

Het is voor miners zie ik, misschien iets voor jou @hans001
Het is in 11 weken 6.29 sbd ?

ja klopt. maar de app is zeer zuinig amper energie verslindend in tegenstelling tot electroneum.

Ok ik ben geen miner maar klinkt als win win

Ik vindt t gevaarlijk de processor die de hele tijd werkt Zou dus je mobiel kunnen crashen etc dus bedankt voor de tag Britt maar ik pas. Als een grafische kaart doorbrand vervang je die gewoon maar op een mobiel staan allemaal dingen.

Posted using Partiko Android

Ik zit in steemitbloggers en zou jij dit verzoek willen resteemen en willen voten met Alllll jouw accounts 😬

Hoeveel account heb jij eigenlijk?

Ik heb 4? Accounts? De rest heb ik weggegeven.

Posted using Partiko Android

Geen paniek hoor is ook niet echt minen. Is gewoon op zich online zijn dit is je zogezegd minen. Dus eerder virtueel tijd online is tijd gemined. Dit id geen minergate of iets dergelijks verre van. Word ook niet warm verbruikt minder dan Facebook hopr

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59934.86
ETH 2666.82
USDT 1.00
SBD 2.45