Můj deník 22.8.-25.8.2019

in #actifit5 years ago (edited)

Častá otázka okolo workoutu je, jak by se člověk měl rozehřát a jak dlouho by taková rozcvička měla trvat? Na což je velice těžký odpověděť. Znám lidi, kteří běhají a jejich warm-up se skládá z pomalejšího tempa na startu a pak taky lidi, jejichž rozcvička trvá půl hodinu...

Sám dokonce do obou kategoriií spadám. Protože ono je něco jinýho, když se člověk připravuje na 20 kilometrů běhu a nebo na hodinovej trénink stojky. Já mám například kolem běhu svý 3 oblíbený rozcvičky z nichž 1 spočívá v technice běhu, druhá v aktivaci a strečinku a třetí v koordinaci. Střídám je přitom podle typu zátěže. Záleží tak, jestli běžím intervaly, sprinty, nebo jdu na dlouhý výběh. To samé se týká i stojek. Něco jinýho je, když mám během dne 5-6 sérií a něco jinýho je hodina v kuse. Někdy tak strávím rozcvičkou i zmíněnou půlhodinu, jindy je to sotva pár minut.

Svatý grál zkrátka neexistuje a to se týká i formy rozcviček. Záleží na aktivitě, na zátěži, na pocitech a dalších proměnných.

Deník I.jpg

22.8.2019

  • Ve čtvrtek jsem řešil svoje vysoký nárty strečinkem na schodech a zase ta moje "oblíbená" lehká akrobacie. Já jsem tady psal, že to je rozhodně moje slabá stránka a že jsem nekecal, na to se nakonec můžete podívat sami. Tady máte moje hvězdy
  • Nakonec byla na programu meditace vleže.
  • 23.8.2019

    • V pátek jsem odjížděl na jednu noc do Brna, o který určitě poreferuje @tttweety. Já jen řeknu, že mě talhe Malá Asie překvapila fajnovou atmosférou.
    • A protože nebyl moc čas, zvolil jsem kratší běh (6 km) a 30 minut protahování.

    24.8.2019

    • Tyhle tréninky po noci plný alkoholu a jídla jsou fakt náročný. Zvolil jsem teda úplně jednoduchej trénink, protože mozek mi stejně na celej den vypověděl službu. Angličáky (burpees), striktní verzi s klikem. A večer zase meditaci.

    25.8.2019

    • Dnes už jsem se pocitově cejtil mnohem líp, takže Vránu s propnutýma rukama, Shrimp squat (verze dřepu na jedný noze) a nakonec čtení na tu mojí krátkozrakost.
      IMG_20190804_144706.jpg

    Mimochodem nevíte, co to Actifit ukazuje za nesmysly v "Total account value"?



    19477
    Daily Activity, Running, Walking
    Height
    185 cm
    Weight
    74 kg
    Body Fat
    %
    Waist
    cm
    Thighs
    cm
    Chest
    cm

    Sort:  

    Ta hodnota účtu v Actifitu by se měla ukazovat včetně některých držených tokenů. Vedle té hodnoty to ukazuje tlačítko i, kde jsou počty, jak se k tomu došlo ;-)

    To jsem koukal, ale nepochopil jsem nějak ten počet AFIT x 0.36 AFIT/STEEM. Jdu se pošťourat v tom, co tím myslí, když na burze se prodává AFIT za 0.006

    Vzpomenu dvou výroků své kolegyně, tělocvikářky: "Od nějakého věku by se člověk měl před rozcvičkou rozcvičit, aby si neublížil." A "Některá cvičení by se měla dělat pravidělně, nebo raději vůbec."
    Byla to moudrá žena. V jednom gymnastickém sportu to dotáhla na vicemistryni Evropy.

    No jo gymnasti. To je jinej vesmír, jiná dimenze :)

    Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

    You have accordingly been rewarded 57.29 AFIT tokens for your effort in reaching 19477 activity, as well as your user rank and report quality!
    You also received an 0.53% upvote via @actifit account.
    Actifit rewards and upvotes are based on your:

    • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count and recent rewarded activity.
    • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

    To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT tokens, and post more.
    To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

    Actifit is now a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

    rulersig2.jpg
    Vote for Actifit as a Witness
    Chat with us on discord | Visit our website
    Download on playstore | Download on app store
    FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

    Coin Marketplace

    STEEM 0.19
    TRX 0.15
    JST 0.029
    BTC 62890.35
    ETH 2544.51
    USDT 1.00
    SBD 2.94