[카카얘기] 250721 _ 애플워치 이거 사달라 해야겠다.

물건욕심은 없는데
이 시계는 살짝 땡긴다.

아이폰을 쓰니 애플워치를
고민했는데... 모양이 영~~~ 거시기 해서
안샀는데.. 커스텀하면 오우~~!! 멋짐.

조금 고민해보고 조만간 하나 살 듯..
고생한 나를 위해 이런거 한개쯤은..
아니 아내에게 하나 좀 사달라고,,

암튼 시계는 알아보니 세룰러모델로
70만원정도 하는것 같고
여기에 이런거 하나 사면 10~20만원

내것에 돈써본 경험이 없어 살짝
고민인데 아내가 혹시 사준다면 넙적 받을 생각이다.

음~~!! 괜찮은 듯..

Sort:  

This post has been upvoted by @italygame witness curation trail


If you like our work and want to support us, please consider to approve our witness




CLICK HERE 👇

Come and visit Italy Community



@successgr, this is a fantastic post! I love seeing a glimpse into your personal considerations, and this Apple Watch custom mod is seriously eye-catching! The transformation is incredible – it completely elevates the look.

It's relatable how you're weighing the cost against treating yourself (or hoping the wife comes through 😉). I think you deserve it! It's more than just a gadget; it's a reward for your hard work, a stylish accessory, and a statement.

Anyone else on Steemit ever customized their tech or gadgets? Share your experiences and recommendations with @successgr! What do you think about the cellular model upgrade? Let's get a conversation going! Definitely worth trending hot!

퀴즈) 오늘의 축구 퀴즈
https://www.steemit.com/@handword/771e4a

@handword님이 당신을 멘션하였습니다.
멘션을 받고 싶거나 받지 않으시려면 댓글을 남겨주세요. 빠른 시일내에 반영하도록 하겠습니다.

오오~ 므찌넹ㅎㅎㅎ
리플도 많이 올랐겠다~ 카카형 자신에게 투자 가즈앗!! 'ㅡ')/ ㅋㅋㅋ

ㅎㅎㅎㅎ 아내가 사줘야 ..
내돈으론 못사 ㅎㅎ

Booming-kr: 2nd Phase - 7/21
https://www.steemit.com/@booming-kr/booming-kr-2nd-phase-7-21

@booming-kr님이 당신을 멘션하였습니다.
멘션을 받고 싶거나 받지 않으시려면 댓글을 남겨주세요. 빠른 시일내에 반영하도록 하겠습니다.

이제 가격이 어마무시하네요.
저는 아직도 갤럭시 워치 4 ... ^^

안사기로 했어요
충전하기 귀찮아서 ㅎㅎㅎ
아님 밧데리 아주 긴걸로 사던지요

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.33
JST 0.083
BTC 64556.38
ETH 1739.70
USDT 1.00
SBD 0.42