You are viewing a single comment's thread from:RE: 우리에겐 프레시한 감독이 필요하다!View the full contextView the direct parentfuturecurrency (72)in #zzan • 2 days ago 선수때도 ㄱ ㅈㅅ이었다고 느꼈는데..전 별로였음요