You are viewing a single comment's thread from:RE: 예능에서 인생을배우다..View the full contextView the direct parentfuturecurrency (72)in #zzan • last year 까발리는 사람들 많죠.. 입이가벼운 ,..인간은 망각의동물이라 실수도 자주하니 문제죠