ռոյալթին

in #zmt6 years ago

89335717-stock-vector-set-of-chef-food-and-manager-smiling-persons.jpg

Դպրոց, ես տուն չեմ լքել

Նա առաջնորդում է բրնձի հովիտ

«Daddy, դա նշան է, որ չափազանց ծայրահեղ է, ավելացրեք բանան:

«Այո, իմ աղջիկը»

«Daddy, ով ինձ ծնունդ տվեց»

«Այո ... արա ... արել ... լավ արեց»

Մինչդեռ ուսուցիչները վերցնում են պայուսակը

«Իմանալով, թե ինչ է գտնվում է զմրուխտի փողոցներում ... Եթե դժվար է, բայց շատ գլխապտույտ ...»

"▒ ▒ ▒ ═ ═ ═ ═ ═ ═ က" Երեխա իմ մեջ ... Դուք պայքարում եք սարսափելի հիվանդությամբ "

U Mya- ն դուրս է ...

Ինչու:

«Ուսուցիչ, հաջորդ հանդիպմանը մասնակցելու համար, Թինգյանը կերակրում է խոսելու ... 7 ժամ ...»

"▒ ▒ ▒ ▒ ▒ ▒"

«Շողացող ... փրփրուն ... փրփրուն»

Ես դիմեցի մյուս աշակերտ Մաուն Թաունգին

«Նա վերաբերմունք է տալիս ավտոբուսի կայարանին»

«Maung Thaung- ը կարեւոր չէ ...»

Դա կլիներ «Վարպետ ... ...», ես ունեի

Ավտոբուսում ես մեկ ժամ սպասել եմ մեքենայում: K ավտոմեքենաները գրասենյակի ժամերի պատճառով: Եվ մասնակցում էի

«Ես ... ես տոպրակի մեջ եմ, եւ ամեն ինչ շատ դժվար է ... նախքան ... մինչեւ ... չկան օձ»

Զմրուխտը նրա աճի ժամանակ

«Դե ... Դե ... ես ծախսելու եմ ...»

Վարորդը դուրս է եկել եւ հրել է ինձ: Երբ գիտեք, թե ինչպես շնչել կյանքը

«Հիմա, մեքենան, որը փող է բերում ... եւ դա ստիպված չէր եղել ծառայել Ֆրանսիային»:

Ես տվել էի երեխան 500 կաթ: Վարորդը ... բայց գումարը չի վերադարձվում: Այսպիսով, գնացեք առաջի տեղից առաջ

«Վարորդի դրամական փոխանցում ... 500 ... վերադարձ»

«Այն, ինչ ես չունեմ ձեռքերի կտոր ... 500 ... 500 ... եւ առանց կեղծիքների անզոր են ... 500-ը արժե գումարը»

Ես չգիտեմ Ես ձեր աշակերտների աչքերին փոքրիկ աչքերով եմ քշում, որը չպետք է թոշակ տա:

Նախքան նրանք դուրս եկան դպրոցում:

«Այժմ եկել է ... Ուսուցիչ»

Վերցրեք տոպրակը, բրնձի հովիտը: Ուսուցիչներն ու երեխաները

Ողջույն, «Բարեւ, ուսուցիչ»

Իմ տնային դպրոցների ուսուցիչները

Ավտոբուսի վրա

Ավտոբուսի վրա

Sort:  

This post received a $0.011 (4.94%) upvote from @upvotewhale thanks to @naingtunoo! For more information, check out my profile!

This post has received a 3.13 % upvote from @speedvoter thanks to: @naingtunoo.

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @naingtunoo.

This post has received a 1.83% upvote from thanks to: @naingtunoo!!!
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

How Cool!

You got a 26.32% upvote from @coolbot courtesy of @naingtunoo!

Help us grow, delegate today!

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66541.28
ETH 3559.45
USDT 1.00
SBD 3.05