You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rozdíl mezi venkovem a velkoměstem?

in #zivot6 years ago

Rozumím, že nesouhlasíte každý má svůj názor uhel pohledu já to vidím očividně jinak. Já to myslel ještě trochu jinak než já tu píšete ale to je na další článek :)

Sort:  

Já tě tady tentokrát podpořím, byť jen vlastním subjektivním pohledem a názorem ;) Díky svému nestandardnímu (nomádskému) stylu života jsem si vyzkoušel život ve velkým městech i odlehlých lokalitách v těsném kontaktu s přírodou a (zvlášť s přibývajícími roky) je mi jednoznačně bližší ta druhá možnost. Každý to asi vnímá jinak, ale pro mě je taky život ve velkých městech spojen se stresem, spěchem, honbou za kariérou, hmotnými i nehmotnými statky a tím pádem i slabším psychickým i fyzickým zdravím. Ale opakuji, tohle má každý nastavené jinak, paušalizovat asi nejde.

Když řekneš svůj názor, čekej že se objeví člověk, který ten tvůj nesdílí. Mluvil si tu o "osobní zkušenosti" v mé rodině se vždy pražáci dožili klidně až o 10 let víc, než vidláci. To že chodíš bez bot v lese ti život fakt neprodlouží.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60185.13
ETH 3290.40
USDT 1.00
SBD 2.44