Kako se riješiti bolova u zglobovima?

in #zdravlje2 years ago

Pozdrav svima, koljeno me počelo boljeti, vjerojatno se osjeća stara ozljeda koja je bila u mladosti, znao sam da se to može dogoditi, ali teško se pripremiti za to. Molim te, reci mi. što da radim?

Sort:  

Dugo mi je pomogao jedan lijek, ali na kraju je prestao djelovati jer se moje tijelo naviklo na njega. Ovdje odmah trebate otići liječniku i saznati od njega što dalje.

bok, imao sam problem prije otprilike mjesec dana, bolovao me zglob ramena. Ono što želite učiniti ništa nije pomoglo. Na internetu sam pronašao mjesto s lijekom https://cijenahr.pro/hondrox/, stvarno mi je pomoglo ukloniti bol u zglobu, mislite li da se ovoj stranici može vjerovati ? Hoće li svi lijekovi biti tako korisni?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69692.63
ETH 3775.19
USDT 1.00
SBD 3.76