[Горнятко кави] Новий розділ та кава з крилами

in #zavz9t-coffeecup6 years ago

Привіт друзі!

З певного моменту свого життя, я полюбив пити каву на регулярній основі, а також їсти різні вкусняшки до неї 😊

Оскільки я її п'ю деколи вдома, а деколи у закладах, то я зустрічаю різноманітні горнятка, стаканчики і кружки, які виглядають дуже гарно і цікаво, тому я вирішив поділитися цією красою з вами. Паралельно з цим організувати власну колекцію цих фотографій і, можливо, заробити трохи грошей на те саме горнятко кави 😁

Паралельно з цим, в цьому розділі я буду публікувати фото гарних і цікавих горняток, які я побачив у магазині, або придбав собі, чи комусь з друзів/родичів.

Сьогодні презентую вам каву з крилами 🙂
Доволі чудовий дизайн, з моєї точки зору.

coffee cup

Оскільки SteemIt у нас в більшості своєму англомовний, то для власної практики цієї мови, прокачки аккаунта свого сина і більшого заробітку, я буду дублювати пости російською мовою на аккаунт @lego-cat.

Успіху всім і до зустрічі!

Версія на Golos.io

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60608.55
ETH 2411.21
USDT 1.00
SBD 2.59