Sort:  

Goed advies. Ik doe ook mijn eigen onderzoek voordat ik iets aankoop. Ik kijk dan naar de technologie, het team en hun visie / plannen. Alles wat ik aankoop hou ik voor de lange termijn. Heb nu al een aardige portefeuille en blijf zoeken naar nieuwe mogelijkheden.

Zo is het maar net @folkert. Zo lang je zelf vertrouwen hebt in het project en de technologie/mogelijkheden, waarom zou je dat niet houden voor een groot deel. Het is tenslotte jouw aandeel van dat project en dat zou je met je hart en passie moeten beschermen.

Op het moment dat jij het verkoopt, heeft iemand anders dat aandeel. Het deel waar jij in geloofd. Waarom zou je dat zomaar verkopen?

Zolang ik geloof in de technologie en met het huidige management groei verwacht heb ik geen reden tot verkoop. Alleen op het moment dat vroegtijdig pensioen mogelijk wordt ga ik daarover nadenken😁👍🏻

Good post, request you to follow me and upvote please. I am also following and upvoting you.
Thank you
https://steemit.com/@yousufpatan

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88