Ինչպես են դինոզավրերի կարծրատիպերը փոխվել բացահայտման վերջին տասնամյակում.steemCreated with Sketch.

Դինոզավրերը մեծ տեղ են զբաղեցնում շատ երեխաների երեւակայության մեջ, իսկ ոմանց համար դա մոլուցք է, որի մեջ նրանք իրականում երբեք չեն մեծանում:
Դինոզավրերի հանդեպ իմ տենչը շատ ավելի ուշ եկավ։ Որպես լրագրող Հոնկոնգում, ես բախտավոր էի, որ հարցազրույց անցկացրի Չինաստանի ամենանշանավոր հնէաբաններից մի քանիսի հետ եւ զարմացա զարմանահրաշ բրածոներով, երբ երկիրը հայտնվում էր հնէաբանության ամենամեծ հայտնագործությունների առաջին տեղում:
Գիտությունը վերջին երկու տասնամյակների ընթացքում փոխել է մեր հասկացողությունը այս հրաշալի արարածների մասին՝ զարմացնելով եւ հաճույք պատճառելով։
Ես Քեյթի Հանթն եմ, կանգնած Էշլի Սթրիքլենդի համար: Եւ Wonder Theory-ի այս թողարկման մեջ ես ձեզ խորը սուզվելով տանում եմ դինոզավրերի մեջ:

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58088.10
ETH 2353.31
USDT 1.00
SBD 2.44