Tante ved ikke, du er også datter af Mr. Anwar

in #yuang7 years ago

Åh Gud virkelig syg de sygdomme, du forlader for din sløvte tjener "blidt mens du stadig fortsætter med at skrive mit skrivebord, så meget som muligt vil jeg løse denne smerte og se godt ud for mine venner, så ingen ved, at jeg ' Jeg kæmper for denne smerte. Jeg hedder Naima, lige nu har jeg arbejdet i et forlag som en af ​​de mest talentfulde forfattere.

Pludselig var telefonen ved siden af ​​mig grænsende, ja det var min leder, der ringede mig til straks rumlige. Men i mine fodspor føles det tungt og svært for mig at flytte, indtil jeg til sidst falder ned, hvis ikke Zaskia, der holder denne stadigt svage krop, "MasyaAllah, Nai. Dit ansigt er meget blegt" han er bekymret "Jeg har det fint, Zas. Sukron ja" Jeg sagde, da jeg gik tilbage. Men min smerte var tilbage på mit hoved, som til sidst gjorde mig næsten skrigende smerte, pludselig blev alt mørkt, og jeg kan ikke huske, hvad der skete næste. Lige åbnede jeg mine øjne en lysstråle ind gennem mit hornhinde.

Atmosfæren i dette rum er velkendt, ja dette hospital så jeg Zaskia med et puffy ansigt, som jeg ved, at han bare græd. Jeg mødte ham, men hans tårer brød igen. Jeg forsøger også at trøste og styrke min ven meget kære, jeg elsker dette. Og bede ham om ikke at fortælle mig om min sygdom til nogen, herunder mine forældre og min søster, som jeg ikke havde været så bekymret over, og Zaskia nikkede bare i aftale. Med et trægt skridt bankede jeg på min dør. Jeg tager dyb indånding og gør dig klar, få farens skoldning igen. Men natten syntes anderledes, huset syntes at være overfyldt, indtil tredje gang jeg bankede på døren for at blive åbnet af Lia, min søster. Han mødte mig med et smil det meget skridt, jeg fandt.

Jeg siger også hej og så gå, pas gæsteværelset Papa rejste straks, da han så mig. Han var så rolig, at der ikke var tegn på, at han ville scold mig. "Hvordan kommer det sent, søn?" Hun spurgte blidt "Naima ... Nai har lige afsluttet ngerangkum roman til-5, Pa. Derfor er Nai for sent," løj jeg. Papa ser stadig rolig ud og smiler "Næste gang, elsk nyheder først, søn. Åh ja, det er familie af Pak Yoga gamle ven Papa.

De kom for at foreslå din søster, "sagde Papa. Jeg har lige fundet ud af hvorfor Papa er så rolig, jeg vendte mig og var overrasket over at se manden. Ja han Kak Yusril, min fortids figur, at jeg indtil nu ikke kan glemme. var så chokeret som jeg var, rushet mit hoved og lukkede mine hænder for at hilse på dem. "Dette er Naima ja, Tante ved ikke, du er også datter af Mr. Anwar," sagde tante Mia. Jeg gik aldrig op, han husker stadig mig "Du ser smukkere ud, ja kære" han roste "Naima, du ser bleg ud, barn?" Mama skældte. "Naima er fint, MA" Jeg føler noget, der vil smelte, jeg rører ved min næse og skræmt, fordi jeg fik en næseblod. Jeg lukkede min tæller og gik mit værelse på toilettet, efter at jeg åbnede mit slør, skyllede jeg straks mit varme hoved. Jeg hørte badedørene bankede og det var Mama. Så snart blodet ikke kommer ud igen, vil jeg Udskift min våde kappe med en badedragt, som jeg hang på døren på badeværelset.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64170.07
ETH 3425.12
USDT 1.00
SBD 2.59