Ma suleti oma loenduse ja läksin oma toas vannituppa.

in #yuang6 years ago

Oh, Jumal, tõesti haige haigusi, mida jätate oma müstilisele sulasele lahkuma ", jättes mulle nii palju kui võimalik, kuid jätan oma töölaua kirjutamiseni, lahendan ma selle valu ja näen hea välja oma töö sõprade ees, et keegi ei tea, et ma olen M on selle valu vastu võitlemas. Minu nimi on Naima, ma olen nüüd üks andekas kirjanikuna töötanud ühes kirjastusfirmas.

Järsku on mu kõrval asuv telefon, jah, see oli minu juht, kes kutsus mind kohe ruumi. Kuid minu jälgedes tundub mulle midagi rasket ja raske liikuda, kuni lõpuks ma kukun, kui mitte Zaskia, kes seda üha nõrka keha hoiavad, "MasyaAllah, Nai. Sinu nägu on väga kahvatu", muretseb ta, "Olen hästi, Zas. Sukron jah" Ma ütlesin, kui ma tagasi astusin. Kuid minu valu jäi mulle peas, mis lõpuks pani mind peaaegu karjuvad valu, äkki kõik läks pimedaks ja ma ei mäleta, mis juhtus järgmisena. Lahja avasin oma silmad mu sarvkestadesse sattunud valguskiire.

Selle ruumi atmosfäär on tuttav, jah see haigla nägin ma nägijõelist nägu Zaskia, millest ma tean, et ta lihtsalt karjus. Ma tervitasin teda, kuid tema pisarad murdusid uuesti. Ma proovin ka mugavust ja tugevdada oma sõbranni väga kallis. Ma armastan seda. Ja paludes tal mitte rääkida mulle mu haigusest kellelegi, kaasa arvatud mu vanemad ja mu õde, keda mind ei olnud nii mures, ja Zaskia lihtsalt nõustusid noosaga. Ma võtan sügava hinge ja valmis, saad isa jälitamist. Kuid öö näis olevat erinev, maja tundus olevat ülerahvastatud, kuni kolmas kord pääsesin ukse juurde, et avan Lia, mu õde. Ta tervitas mind naeratusega, mida ma väga leidis.

Ma ütlen ka tere, ja siis mine, Guest room Papa kohe tõusis, kui ta mind nägi. Ta oli nii rahulik, polnud märki selle kohta, et ta mind kiskuks. "Kuidas läheb hiljaks, poeg?" Ta küsis pehmelt: "Naima ... Nai lihtsalt lõpetas ngerangkum romaani-5, Pa. Sellepärast Nai on hiljaks saanud," valetasin ma. Papa tundub end rahulikult ja naeratades. "Järgmine kord armastame uudiseid esiteks, poeg. Oh jah, see on Pak Yoga vana armastuse Papa perekond.

Nad tulid välja pakkuma oma õde, "ütles Papa. Ma lihtsalt avastasin, miks Papa on nii rahulik, pöörasin ja üllatunud, et see mees nägi. Jah, ta Kak Yusril, minu mineviku näitaja, mida siiani ma ei suuda unustada. oli nii šokeeritud kui olin, tormas mu pea ja sulgesid mu käed, et nad tervitaksid. "See on Naima, jah, Tante ei tea, et te olete ka Anwar'i tütar," ütles tädi Mia. Ma ei ole kunagi astunud, ta mäletab ikka mind "Sa näed ilusamaid, jah, kallis" ta kiitis "Naima, sa näed välja, mis on üles, poiss?" Mama käskis: "Naima on korras, MA" Mulle tundub, et see sulatab, ma puutan ninasse ja hämmastatakse, sest mul on Nina sügelenud. Ma suleti oma loenduse ja läksin oma toas vannituppa. Pärast seda, kui avasin oma loori, hakkasin kohe punaseks minema, kuulsin vannitoa ukse koputamist ja see oli Mama. Kui veendunud, et veri ei tule uuesti välja, siis ma asenda mu niiske riietus suplusvahendiga, mida ma vannituppa uksesin.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70508.37
ETH 3790.25
USDT 1.00
SBD 3.43