You are viewing a single comment's thread from:

RE: Prašina kao dokaz čovjeka na Mjesecu

in #yu-stem7 years ago

Molim te, zameni fotografije nekima koje ne krše autorska prava.

I vidi grafik iz rada da li je po pravilima o objavljivanju.
(*ukucaj naziv časopisa i vidi creative commons koji su)

Ako je sve ok - očekuj nagradu ;)

Sort:  

Pozdrav! Pročitao sam pravila prije nego sam postavio članak. Početna slika je, naravno, nađena uz pretraživanje sa "Labeled for reuse" (samo na njemačkom jeziku).

Što se grafa iz znanstvenog članka tiče, o tome sam malo istražio prije nego sam ga objavio ovdje. Moj je zaključak bio da ga možda mogu objaviti zbog sljedećih razloga:

(i) ja imam pristup tom članku, tj. moja Institucija plaća za pristup člancima iz dotičnog časopisa;
(ii) službena odobrenja, za osobe koje legalno imaju pristup, časopisa su sljedeća: "You are permitted to: (i) share limited amounts of content from individual articles (but not full articles) in person-to-person and nonsystematic scholarly exchanges with others; and (ii) use brief quotations from individual articles with the customary acknowledgment of the source."

S druge strane jasno stoji da je zabranjeno: "republication in any format or medium of individual articles or portions of articles (e.g., excerpts, figures, images, tables, etc.) in original form or in modified, translated, annotated, or other derivative form;"

Ali potonje pravilo, ako bi ga stvarno trebali shvatiti doslovno, je u direktnoj koliziji sa čitavom akademskom zajednicom koja redovno uzima dijelova iz članaka (uglavnom grafove) u svrhu predavanja, seminara, izvještaja, itd. Naravno, sa citatom.

Također, ovaj graf su, bez pravnih posljedica, koristile neke dosta ozbiljne stranice za popularizaciju znanosti (npr. PopSci koji izlazi od 1872).

Tako da sam ostao u nedoumici oko toga. A graf je nekako centralna poanta članka. Mogu ga ja reproducirati na način da uzmem podatke i plotam ga sam, ali to je nekako komično..

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59431.63
ETH 2320.14
USDT 1.00
SBD 2.50