Sort:  

Bilo bi sjajno to videti, pošto sam ja biofizičar i posle se zanimao spektroskopijom.
Ovo mi je bilo prilično teško i praktično sam učio od početka da bih shvatio gde uopšte idem :)

Zajednica nam polako raste, čini mi se brže među autorima nego među čitaocima, ali ima napretka.

mene inace najvise interesuje ispitivanje materijala, tako da...bice svega nadam se :) pa kolega msm da polako pravimo krug :) od skoro sam ovde pa se nadam da cemo i potrajati

Koliko znam i na internacionalnom STEM-u nije bilo više od 10 članaka o materijalima u poslednja 3 meseca - odlična prilika...

Kojih materijala, čisto radoznalost? :)

posto sad radim na tome, ne bi valjalo ni pricati, al hint yag xD

samo da nadjem vise vremena za takvu vrstu teksta, sve ostalo oduzima manje vremena :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58111.37
ETH 2571.51
USDT 1.00
SBD 2.47