You are viewing a single comment's thread from:

RE: [NF.11] Inertial Confinement Fusion - History

in #yu-stem5 years ago

Mislim da je bolja taktika da napraviš jedan duži post, ili da sastaviš jedan od 5 postojećih, jer nagrade ne idu linearno, pošto se za više procente uključuje i Utopian. Ovako je samo od STEM-a i Curie :(

Sort:  

Uf, hvala ti mnogo na ovom savetu. No postoji par faktora koje moram uracinati pored nagrade:

  1. Moje vreme - sada sam malo u gabuli oko 3 posla, no nece to jos dugo.
  2. o ICF ne znam previse, i meni je tu dosta novog - tako da ce biti i duzih postova o MCF-u
  3. ne zelim da se ispucam sa temama, ne zurim nigde - tj. imam plan ;)
  4. bojim se da ne bude predugacko, pa da ne udavim i to malo ljudi sto cita :D

Jos jednom ti hvala, imacu to na umu :)

Da je do mene, išlo bi se na maksimalno iskorišćenje resurasa, jer svaki oblik pisanja ipak doprinosi razvoju i popularnosti platforme. Ali nije do mene. Kapiram u potpunosti da je nerealno očekivati bog zna kakav uradak za nagradu koja odgovara jednom radnom satu eksperta iz oblasti. U svakom slučaju, tekst ostaje zapisan, malo promoviše autora, malo nauku, a ovaj kripto je stabilan kao nitroglicerin, tako da... Ko zna, pamtimo i 10x vecu cenu od sadašnje pre samo godinu dana. Srećno!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53991.35
ETH 2418.60
USDT 1.00
SBD 2.16