İzlemekten En Keyif Aldığım Youtuber!

in #youtube6 years ago

Ilgın Özgan

Önceden ismi whereisilgin'di daha sonra değiştirdi. Viyana'da okuyor ve son derece disiplinli sorumluluk sahibi bir kız. Kesinlikle diğer youtuberlar gibi yapmacık gelmiyor. Hayatındaki en önemli şey makyajı ya da saçı değil. Her vlogunda ya da normal bir videosunda size bir şeyler katıyor,bir şeyler öğreniyorsunuz. Ya da kendini daha ne kadar geliştirebilir bir insan diye düşünüp duruyorsunuz izlerken. Son bir senedir de Minimalizm ile ilgilenmesi daha da ilgimi çekti ve beni de bu konuyla ilgili daha da bilgilendirdi,motive etti. Youtube'u hobi olarak yapıyor ve ciddiye alıyor. İzlediğim kadarıyla da çok duzenli birisi zaten, izlerken harcadığım vaktin verimli geçtigini hissediyorum.

Kendisini sevmemdeki bir diğer sebep ise yukarıda da dediğim gibi birçok youtuber gibi saç makyaj kıyafet düşünmeyip (ya da düşünmesi gerektiği kadar düşünen) hayatta daha önemli şeylerin olduğunu biliyor. Okulu gerçekten ciddiye alıyor bu sebepten daha gerçekçi geliyor. Ayrıca perspektifi de çok çok geniş. Sürekli aynı şeyleri anlatan youtuberlar gibi hiç değil. Senin gibi bir arkadaşımın olmasını çok isterdim Ilgın,ilerde çok güzel yerlere geleceğine inanıyorum.. :)

Senin gibi bir arkadaşımın olmasını çok isterdim Ilgın,ilerde çok güzel yerlere geleceğine inanıyorum.. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57645.95
ETH 2389.92
USDT 1.00
SBD 2.43