You are viewing a single comment's thread from:

RE: Youtube'un Çöküşü

in #youtube7 years ago

Merhaba Yazı 10 numara :D teşekkürler . fakat youtube koskoca bir okyanus ve içinde binlerce çeşit şey var ve sen istediğini secmekte özgürsün ki ben benim Minnak Kızıma hep geliştirici şeyler ***izlettim .

+izlettim : kanallar o izlemelerden en az 1000 lerce lira aldı helal olsun
+izlettim : çünkü ingilizce içerik kaliteli içerik secerek izlettim .
+izlettim : bazen de cok bunalttı valla verdik eline izledi :D xD

bende bir youtuber olabilirmiyim diye arasıra sormuyor değilim kendime :D cunku arkasındaki koskoca denizde binlerce liralık şan sohret ve para var bunun peşine koşan bir sürü insanda var tabii.

neyse ki biz oyle değiliz :D

selamlar . steem için geliştirilen söyle bir sey de var istersen göz atabilirsin

https://steemir.com/
Monetize your YouTube videos on Steem
Easily share your new YouTube videos on steemit.com to earn extra money and reach a new audience

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59025.51
ETH 2591.97
USDT 1.00
SBD 2.47