You are viewing a single comment's thread from:

RE: M13 globular cluster + Saturn! Fresh from the telescope :) [PL poniżej]

in #yourluckyphotos6 years ago

Że co? Studentów nie da się doprosić żeby coś zrobili przy teleskopie poza zajęciami. Ja sam prowadziłem grupę pozazajęciową "sekcja obserwacyjna". Teraz też proponowałem to studentom. Mówiłem że mają przychodzić kiedy tylko jestem lub się ugadać z kimkolwiek innym z pracowników.

O projekcie "Messier" słyszałeś? Koło Naukowe od ośmiu lat nie może się zebrać żeby zrobić zdjęcia mgławic i galaktyk, bo nie ma chętnych żeby robić zdjęcia poza zajęciami.

Jesteś studentem u nas? Zapraszam jutro. Mam obserwacje. Maksutow będzie cały Twój na całą noc.

Sort:  

Jak zbiorę ekipę to będziemy ;)

Tylko dajcie znać wcześniej. Najlepiej na FB, jeśli któryś z Was jest w grupie. Lub mailowo.

Będzie nas 4. Damy znać dziś koło 15.
Jutro, czyli to już dziś? Tak dla precyzji.

Jutro, czyli we srode (tak, technicznie rzecz biorac to juz dzis). Bede od 20:00 w moim pokoju. Zakladam ze jestescie studentami astro, wiec kod do bramy powinniscie znac. Zakladam tez, ze przeszliscie obsluge Maksutowa.

Prosze zeby ktorys z Was sie odezwal do mnie na grupie FB lub na mail.

OA nie ma na wyposazeniu aparatow, wiec przyniescie wlasne. Przejsciowki do Canona sa, do Nikona chyba tez.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67947.42
ETH 3264.67
USDT 1.00
SBD 2.66