Yonathan Sonntag, threats with a lawsuit, all I did was to say the truth. (now Yonathan, its better you make that account on steemit with your name and appologieses for threathing me for saying the truth!)

in #yonathansonntag6 years ago (edited)

lø. 20:39sø. 21:24
Here a good explanation
Og why hodl is bs
I know this for a long time and agree on that part
What I really want to know is, ehy is he talking about bitcoin and not steem?
10:04
Not that I like to do this, but I hope you will chance... but I think not: https://steemit.com/notaglobe/@lasseehlers/apropo-jews-i-have-had-one-friend-that-is-a-converted-jew-and-he-is-called-yonatyhan-sonntag-now-it-is-not-a-pleasure-to-expose
I guess you are hiding the rest of your life from us, right?
lasse - du er jo helt ude i hampen
du snakker om Non Agression Principle samtidig med at du er mega passiv aggresiv
der er ting i din tankegang der ikke hænger sammen
jeg foreslår du fjerner din post med det vuns ellers har vi ikke mere at snakke om
du skal lære at man kan ha en samtale hvor man ikke er enige om politik osv, det er sådan mennesker interagerer - jeg har ingen som helst interesse i at snakke med dig hvis det eneste du er ude på er at eg skal være 100% enig i dine holdninger
når jeg ikke tager messenger når du ringer er det fordi 1) jeg har ikke messenger på telefonen så når du ringer og jeg ikke er logget ind så ringer du til en offline webside - og 2) jeg gider ikke snakke i telefon - jeg snakker ikke engang i teleofn med rune som jeg har kendt i 30 år. skriv istedet. Jeg har mange ting at lave og har ikke tid til at sidde og snakke i tlf
Ville ønske det ikke var sådan her
Tekst på blockchainen er perfect
lol
perfekt?
du kan gjerne posten eller få en injurie-anklage fra politiet ind af døren
det er ikke noget jeg ønsker, men jeg troede at vi kunne ha en fornuftigt samtale
jeg gider ikke skulle til at gøre alt muligt - jeg synes vi havde nogle fine samtaler, men den eneste du i virkligheden 'exposer' er jo dig selv
Jew sue me, dont you black or white me
Det jeg har skrevet er sandt .. du er langt ude
lasse - jeg giver dig en chance her for at genoprette forholdet,
jeg gider ikke lave en sag ud af det, jeg fortæller dig bare at alle dine 'exposures' er egentlig i strid med lovgivningen
Jeg kan ikke ændre tekst på blockchainen. Du er jøde men du er ikke for kvik og ikje en særlig god ven. Svar mig på steemit.
ved du hvad coercion betyder ?
du bør slå det op og så lige se hvordan det harmonerer med NAP
lasse - jeg har udfyldt det der skal til for at lave en konto for flere uger siden - men de svarer jo ikke tilbage. Det ser ikke ud til at platformen virker specielt godt endnu
Anon.steem.network
anyway - hvis du ikke sletter din post så har vi ike noget at tale om mere ... sådan ligger landet
jeg ved udemærket at man godt kan slette en post . det har jeg set at du har gjort ør
Jeg kan betale dig en pung med det samme... bare gå der ind og skriv dit navn og derefer send mig memo med
Så betaler jeg de 5 steem det koster
De posts du har set med 'delete' findes stadig på blockchainen
Med det rette tool
Det virkede i hvert fald for nogle dage siden med ryanlund

The man that want me to go to jail for saying the truth:

I invted you to steemit for 1,5 years... now pease come on the blockchain and tell us why you threaten me with jail (you told me that you are a converted jew, so I dont see anything wrong in repeating that information)?

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69384.14
ETH 3682.82
USDT 1.00
SBD 3.31