Merhaba

in #yeni6 years ago

Merhabalar Adım Şafak, tabi takma adım da gördüğünüz üzere biraz mizah ile karışmış ismim :)
Öncelikle herkese dediğim gibi merhabalar, günlük hayatınızda hepinize başarılar dilerim. Herşey istediğiniz gibi olsun demek isterdim ama herkesin istediği şey olsa hiç birşey olmaz ... Çünkü bu dünya 'ya çalışan da lazım, çalışanlar üzerinden para yiyen insanlarda lazım. Her neyse bana gelecek olursak ben 22 yaşındayım. Mesleğim Kameramanlık ve Montajörlük (editör) ama 3 yıl önce işimi bırakıp üniversiteye gitmek istedim. Bunun yanı sıra da internet üzerinden birşeyler yapmaya başladım. Kısaca çoğunuzun bildiği üzere Twitch den yayın yapıyorum. Ama Steemit 'i keşfettim artık bunun yanı sıra Dlive ı keşfettim artık yayınlarıma oradan devam edeceğim. Eğer ki gelmek isterseniz her zaman beklerim yayınlarıma. Bir iki gün içerisinde yayınlarıma başlayacağım tanrı izin verirse. Yayında olacakları bahsetmek isterim sizlere biraz. Sohbet muhabbet tarzında geçecek olan yayınlarım biraz oyun, biraz youtube da gezerek en çok da muhabbet edeceğiz. Birbirimizle konuşarak gündemi takip edicez hep beraber bilgi alışverişi yapıcaz ve daha da çok bilgilenicez. Bu arada sizden gelen linkleri inceleyeceğim yorumlarımı yapacağım. Sizlerin bana izleteceği videolara bakacağım ve de özel konservatuar bitirdiğim için sizlerden gelen amataör veya profesyonel müziklere bakıp yorumlar yapacağız. Şimdiden herkese teşekkür ederim ve yayınlarıma beklerim kendinize iyi bakın. Tanrı yanınızda olsun.

https://dlive.io/@shafuck

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58974.35
ETH 2687.14
USDT 1.00
SBD 2.50