Targowa, gdzie dobrze pić we Wrocławiu

in #wroclaw7 years ago

Nie pisałem już od tylu dni, że postanowiłem opisać pewne miejsce, we Wrocławiu, które bardzo lubię. Wielu z Was miało okazję poznać Szynkarnię, która jest dość ciekawym miejscem, ale wg mnie nie dorasta do pięt chyba najlepszemu miejscu do wypicia piwa.

map (1).png

Targowa, czyli 16 kranów z piwem.
DSC_0257.JPG

Fajny ogródek na zewnątrz, który dodatkowo w upalne dni posiada zraszacze i co jakiś czas spada na nas mgiełka wody... Coś wspaniałego.
hala-targowa-noca.jpg

W środku jest również bardzo przyjemnie :-)
targowa-24.jpg

A jedzenie? Jesteście znudzeniami orzeszkami, chipsami i paluszkami do piwa? To przedstawiam Wam mojego faworyta. Za 10zł możecie kupić zestaw dla 2 osób (18zł dla 4) paluchów. Czym są owe paluchy? To są takie małe podłużne bułeczki podawane z sosami. Zestaw dla 2 osób to 6 takich bułeczek. I tutaj zdjęcie, gdy już zabiłem z żoną pierwszy głód :D

DSC_0258.JPG

Dlaczego Targowa to moje ulubione miejsce? Zazwyczaj nawet w piątkowe dni można znaleźć miejsce, chociaż od kilku lat zdobywa coraz większą sławę i jest trudniej. Świetne piwa, dobre przystawki i klimat miejsca zaraz przy spokojnym Ostrowie Tumskim zamiast zapchanego turystami rynku.

Na zdrowie!

Sort:  

O taak, będziemy w następnym tygodniu w Wrocławiu i koniecznie musimy się tam wybrać. Od którego piwka warto zacząć?

Krany się zmieniają, więc nie wiem co będzie. Polecam Profesję i Browar 3 kumpli. Najlepiej coś z dużo IBU ;)

Targową bardzo lubię. Ale jeśli chcę się napić dobrego piwa i dobrze zjeść to raczej wybieram 4hops. Rollos albo Patata robią robotę :) . Jeśli natomiast mam ochotę tylko na piwko to standardowo szukam miejsca w Kontynuacji. W obydwu lokalach oprócz piw dobrych i znakomitych często znajdziemy też coś odjechanego ;) Co nie zmienia faktu, że Targowa też jest bardzo dobrą opcją.

Dla mnie Kontynuacja jest przereklamowana. W 4hopsie kiedyś bywałem często, piwo dobre ale bez nastroju :)

Co do nastroju to nie ma się co spierać - każdy ma swój gust :) Koniec końców u mnie o wyborze lokalu z reguły decyduje szybki research na ontap.pl zaraz przed wyjściem ;)

Jest to sposób ale moda na wymienianie kranów co tydzień/miesiąc sprawia, że i tak zawsze coś znajdę. Czasy Warki i Żywca skończone

Jest jakieś piwo dla wielbiciela pospolitych sikaczy? :)

Hmmm... Pewnie w butelkach są pospolite, ale sikacze to ogólnie pilsy i lagery, a takie piwa zazwyczaj są.

Teraz w domu piję jakiegoś lagera Warmińskie Rewolucje z browaru Kormoran i w ogóle mi nie wchodzi :(

Żeby coś doradzić musiałbym się dowiedzieć, które lubisz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54295.07
ETH 2287.14
USDT 1.00
SBD 2.31