Bizi Neler Bekliyor?

in #writing6 years ago (edited)

Sizinle neler paylaşmak istediğimle ilgili bir yazı hazırlamayı planladığımı daha öncesinde söylediğim için bu konuya giriştim ama aslında uzun uzun anlatılacak çok da bir şey yok. Yine de henüz tam oturtamadığım ama zamanla daha iyi şekilleneceğine inandığım planlarımdan biraz bahsetmek istiyorum.

pexels-photo-133070.jpeg

Ve artık başlamam gerekirse evet ben, okumayı, izlemeyi ve dinlemeyi çok seviyorum hal böyle olunca da sizinle birlikte sıklıkla kitaplardan, çoğunlukla filmlerden, genellikle dizilerden ve bazen de müziklerden konuşmak istiyorum. Asıl amacımsa zaten sahip olduğum merakların dışında yeni şeylere ilgi duymak, bu ilgiyi geliştirmek ve sonra da en çok bunlardan bahsetmek. Mesela fotoğraf çekmeye olan hevesimi artık heves olmaktan çıkarıp gerçekleştirmeye başlamak istiyorum ve yollarda olanların hep söylediği gibi her şeyin başlangıcı olan o ilk adımı atıp, sonra hiç durmamak, gezmek, görmek ve bunları da anlatmak anlatmak anlatmak istiyorum.

Bunların dışında belki mesleğimle ilgili olarak iletişim alanında benim ilgimi çeken ve sizin de ilgi duyabileceğinizi düşündüğüm gelişmeleri paylaşmak isteyebilirim ya da şuan var olan planlarımın dışında zamanla ilgi duyduğum başka şeylerden de bahsedebilirim bunlar biraz spontane gelişecek sanırım :)

pexels-photo-754263.jpeg

Kısaca sonlandırmam gerekirse şunu söyleyebilirim, insanlarla heyecanımı paylaşmak gerçekten beni en motive eden durumlardan biri ve bu yüzden de koşup size anlatabilmek için uzun süredir erteleyip durduğum şeylere artık başlayacağımı, daha çok okuyacağımı, daha çok izleyeceğimi ve yeni şeyler denemeye daha hevesli olacağımı biliyorum, bu da beni çok mutlu ediyor. Lafı yeterince uzattığım için artık kesmek istiyorum, umarım bundan sonra gelecek olan yazılarımdan daha çok hoşlanırsınız :) Sık sık görüşmek dileğiyle..

Sort:  

Seyahat yazılarınızı merakla bekliyorum. Hoş geldiniz :)

Umarım en yakın zamanda gelirler, çok teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 57297.27
ETH 3101.41
USDT 1.00
SBD 2.41