Ez a szerelem néha az embereket

in #writing6 years ago

Ez a szerelem néha az embereket mindent elfelejt. Mert a szerelmünk enyhíti a miét. A szerető nők számára jobb, mint szeretni. Ne várjon olyan embert, aki nem feltétlenül szeret minket, hanem elfogadja azokat az embereket, akik már szeretnek minket. Szerető, de nem kedvelt olyan, mint egy olyan sport, olyan hosszú ideig, hogy vékony, de az eredmény nem vékony. Tanulj meg szeretni magadat, mielőtt más embereket szeretsz.

Én X osztályú diák voltam, mindig elutasítottam és figyelmen kívül hagytam az embert, aki szeret engem, de most is fejjel lefelé mindig figyelmen kívül hagytam a szeretett embert.

Szeretem az osztálytársaimat és plusz ő az én közeli barátom, nagyon jó lámála voltam. A fickó neve Nino szellemi gyerek. Szeretem ugyanazt, amit a ismerősének kezdett, nagyon barátságos barátokat tartott és végül beleszeretett a ginibe.

Ó, igen, van egy barátom, Arum, ő a barátom a középiskolából. Arum és Nino közeli barátok voltak a középiskola óta.

Egy nap láttam Arumot, amikor Nino együtt viccelődött, és nagyon ismerősek, mint egy udvarló személy. Őszintén féltékeny vagyok, de elrejtettem Arumból.

Hosszú fáradt, gondolkodó is tetszik. Végül ugyanarra a történetre mutogattam Arumot.

Amel egyre közelebb kerül, és Amel nehéz megverni Nino-t. Amel szerint Nino soha nem fog beleszeretni Amelbe. Bár Amel már így érzi magát, de még mindig küzdött. Arum öntudatlanul is olyan volt, mint Nino.

Amel tudja, hogy Arum szereti-e Nino-t. Amel nem véletlenül olvasta Arum naplóját. Írásos Curumán Arum arról szól, hogy érzi magát Nino-nak.

Miután Amel elolvasta Arum naplót, csalódott volt, mert a saját barátai ugyanazt a fickót kedvelik. De Amel úgy gondolja, hogy hirtelen hirtelen jön a szerelem, hogy bárkinek joga van ahhoz, hogy szeretje Nino-t. Amel továbbra is küzd a Nino szívével, bár keveset remél.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67003.49
ETH 3502.34
USDT 1.00
SBD 2.87