O tak, mam przyjaciela o imieniu A

in #writing7 years ago

Ta miłość czasami sprawia, że ​​ludzie zapominają o wszystkim. Ponieważ nasza miłość odciąża wszystko, co mamy. Dla kochających kobiet jest to lepsze niż bycie kochanym. Nie oczekuj zbytnio kogoś, kto niekoniecznie nas kocha, ale akceptuj ludzi, którzy już nas kochają, za to, czym jest. Kochający, ale niekochany jest jak sport tak długo chudy, ale rezultat nie jest chudy. Naucz się kochać siebie, zanim pokochasz innych ludzi.

Jestem uczniem klasy X. Zawsze odmawiałem i ignorowałem osobę, która mnie kocha, ale teraz nawet do góry nogami zawsze ignorowałem osobę, którą kocham.

Lubię moich kolegów z klasy, a ponadto jest moim bliskim przyjacielem, jestem dość późno. Ten facet ma na imię Nino, duchowe dziecko. Lubię to samo, co zaczął od znajomości, utrzymywałem przyjaciół bardzo długo iw końcu zakochałem się w Gini.

O tak, mam przyjaciela o imieniu Arum, on jest moim przyjacielem z gimnazjum. Arum mnie i Nino byli bliskimi przyjaciółmi od wejścia do liceum.

Pewnego dnia zobaczyłem Aruma jako Nino żartował ze sobą i są bardzo znane, jak osoba zalotów. Szczerze mówiąc jestem zazdrosny, ale ukrywam to przed Arumem.

Długo zmęczony także mendam lubi to. W końcu mam mutację na tę samą historię, Arum.

Amel jest coraz bliżej, a Amel trudno pokonać Nino. Amel myśli, że Nino nigdy nie zakocha się w Amelu. Chociaż Amel już tak się czuł, ale wciąż walczył. Nieświadomie Arum też był jak Nino.

Amel wie, czy Arum lubi Nino. Amel przypadkiem nie przeczytał pamiętnika Aruma. Jest napisane curhatan Arum o swoich uczuciach do Nino.

Po tym, jak Amel czytał pamiętnik Arum, był rozczarowany, ponieważ jego przyjaciele również lubią tego samego faceta. Ale Amel myśli, że miłość nadchodzi nagle, więc każdy ma prawo lubić Nino. Amel nadal boryka się z sercem Nina, choć jest mały.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64359.49
ETH 2619.41
USDT 1.00
SBD 2.83