Denne gjødsel hva er kjærlighet?

in #writing6 years ago

Hei stemian, denne morgenen jeg har aktiviteter utenfor min vane, vanligvis tidlig om morgenen har sittet søt foran laptop, men i dag er annerledes, etter går kveld var jeg fortalte min kone om morgenen søndag vil det arbeide velkommen Ramadan , så denne morgenen jeg etter endt Min plikt er i morgen, leke med barna mine, så får klar med en machete å følge gotong royong / innviet arbeid, men faktisk jeg ikke har tenkt å fortelle om gotong royong / innviet arbeid. hehhehehe

etter siste jeg og alle medlemmer av kampuengku bergotongroyong, jeg diajaki kone å ta kompost i hagen vi ligger ikke langt fra hjemmet, men hvis vandre farbar sår også, spesielt senere vil bawapulang gjødsel, kompost navn, kenpa sa kompost, er på grunn av opprinnelse gjødsel fra fragmentering planter, er kompost stor for planter enn kunstgjødsel fabrikk som mange av de kjemikaliene

etter at jeg fikk plantet, det gjorde jeg ikke kaste bort tiden min, jeg umiddelbart rushed til baksiden av kua bur som lenge har vært forlatt sin innbygger, spurte jeg til kona, der innbyggerne i dette buret, sa min kone har å evakuere hus i nærheten av sin herre, hahahhaha ....... med en hakke med lange håndtak på ca 2 meter, men jeg har ikke tid til å måle det, ingen meter, så antar jeg, men hvis du er usikker, kan du måle selv, vi går igjen ......

etter ferdig satte jeg kompost i tre sekker, ikke føler meg svetten renner, våt mine stripete klær, ja fargen på min svart skjorte er det en hvit linje, eller hvit det er en svart linje, den slags som farge, endelig etter at jeg er ferdig med å pakke, løfter jeg gjødselen til motorene min røde fargen rød mio mitt blod, hohohoho hjem ...... gå hjem, ikke stoppe på Suzuya igjen, dette er min historie i dag, hvis det er likheter i denne historie, er dette sant storyku i dag, takk for besøk, hvis villig til å støtte, sier jeg takk så mye som mulig, forhåpentligvis vi møtes igjen i neste innlegg

All Images are mine and copyright belongs to me. Please RESTEEM if you like my work. Please Upvote my work to help support my content on Steemit
Sort:  

Congratulations @denni.japro! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

cieeeeeeeee uda pinter bahasa burung sejak aktif di stimit . krak bosssssssss @denni.japro

Gratulerer
Få en sjanse til å vinne ny iPhone 8 nå!
Klikk her for å registrere http://lnkclik.com/6r0m

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 64841.81
ETH 2619.31
USDT 1.00
SBD 2.87