You are viewing a single comment's thread from:

RE: First contact

in #writing6 years ago

Kako je svijet postavljen danas vjerovatno bi bilo tocno kako si ti rekao.. Ili tocno kako je opisano u filmu Avatar. Trenutacno zivimo na ovoj planeti u svijetu pohlepe i profita i samo je to vazno. I nije vazno koliko njih pogine i koliko unistavamo ovaj planet radi pohlepe pojedinaca.

Tako ako nas planet unistavamo ovako zasto bi nas bilo brige za neki drugi i njihove stanovnike. :)

Odlican text. Opet preporucam da malo uredis text da izgleda malo urednije. Ljudi su jako vizualni. To ti je moj mali savjet. : )

Sort:  

Ja bi jos samo naglasija da bi u danasnjen kontekstu vlade bi stvarali privid da nasa djela na tom planetu imaju neki humani karakter i da smo 100% u pravu sta god cinili.

A sta se tice uredjivanja, to mi ocito ne ide i fali mi cak ideja kako to napravit. A pisen puno i na mobitelu pa san nekako ogranicen. Fala ti sta me savjetujes. Morat cu pronac neku shemu, kako to izvest lipse, urednije i s vise bojica

Ma to je samo cover up za ljude. Da se lakse prihvati jer kad bi ljudi stvarno znali sta se radi nastao bi kaos. Ovako to lijepo upakiraju kao "humanitarnu akciju" i ljudi igrnoriraju sve ostalo. A mediji su kontrolirani od elite i ako nije na vjestima kao da se nije ni dogodilo. :)

Malo vise ulozi vremena u uredivanje jer steta da ti dobri textovi ne privuku paznju samo zato sto nema malo "flasha" u tvojim postovima. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68960.63
ETH 3804.34
USDT 1.00
SBD 3.70