You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem Power. Gdzie zobaczyć swoją moc Steem Power. Where to see your power Steem Power.

in #world6 years ago (edited)

Ja założyłem konto trzy dni temu i tyle swojej mocy dostałem od Steemt.
Po siedmiu dniach, jeżeli zarobisz na upvotach od kogoś to część przechodzi na Steem Dolars i częśc na Steem Power. Z tego co się dowiedziałem to 25% idzie do twórców a pozostałe idzie po połowie na Steem Dolars i Steem Power. Nie wiem czy dobrze to zrozumiałem, ponieważ w innym materiale wyczytałem, że wcześniej zabierają 25% a to co widać w twoich zarobkach dzielone jest na pół. Jeszcze tego dokładnie nie wiem jak kasa przeleję się do portfela to będę to widział.
Jutro jak moc mi wróci dam ci upvote.
Im więcej masz postów, czyli twój post oraz to co innym piszesz wpływa na ilość twoich postów i Twój ranking wzrasta. Więc odpisuj wszystkim i pisz na innych postach swoje uwagi spostrzenia na innych postach.
Należy też dodawać obserwowanych oraz dążyć do tego aby Ciebie też obserwowali. Followers, Following.
Pozdrawiam.

Sort:  

Dziękuje za tak cenne uwagi 🙂🙂
Pozdrawiam

Nie ma za co. Cały czas szukam wszelkich ciekawych materiałów o Steemit oraz o sposobie działania całej mechaniki.
Cztery dni jakie tu jestem to jest naprawdę niewielki krok ale moja wiedza w tym temacie jest coraz większa i to zasługa naszych steemitów, którzy dzielą się wiadomościami.
Pozdrawiam.

Jestem krotko i wszystkiego sie uczę. Zauwazylem ze upvote mi sie zmniejsza przez ten tydzien, od czego to zalezy?

Wejdź na https://steemd.com/@lukaszbed tam będziesz miał siłę swojego upvota oraz niżej twoją przepustowość. Poczytaj wyżej dlaczego upvot spada.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64252.58
ETH 3398.15
USDT 1.00
SBD 2.50