You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem Power. Gdzie zobaczyć swoją moc Steem Power. Where to see your power Steem Power.

in #world7 years ago

Jak wejdziesz w swój wallet to masz Steem Power, wydawało mi się że to jest moja moc. u mnie jak i u Ciebie jest 0.500steem.
Jak się mylę to poinformuj mnie. dzięki

Sort:  

Zgadza się to jest Twoja moc.
Jeżeli dajesz upvote to ze 100% ubywa ci 2% mocy itak za każdym razem ubywa 2%.
Jeżeli jednego dnia dałeś 10 upvote to twoja moc dawania spada do 80%.
W ciągu ok. 20 godzin odzyskujesz 20% swojej mocy. Dlatego piszą ludzie że najlepiej dawać dziennie 10 upvote ponieważ na drugi dzień masz pełną swoją moc.
Co się z tym wiąże. Aktualnie jak ja czy ty za pierwszy upvate dajemy 0.01, następny upvote to jest to już kwota pomniejszona o te 2%.
Nie wiedziałem o tym, a no stronie którą wskazałem jest wykres ile masz aktualnie mocy. Dzisiaj tam zajrzałem i okazało się że zostało mi 67% mocy dawania komuś kasy.
Jak jutro wróci mi moc dam ci upvote.
Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68331.57
ETH 2650.11
USDT 1.00
SBD 2.69