Streetworkout - moja pasją

in #workout6 years ago (edited)

W dzisiejszym blogu chciałbym omówić moja nowo ostatnio poznana pasja jakim jest streetworkout.
received_1807410969349311.jpeg (moje fot)

Streetworkout jest to trening z własną masa ciała. Ćwiczenia w streetworkout są ćwiczeniami wielostawowymi tzn ćwicząc jedno ćwiczenie cwiczysz też inne partii mięśniowe streetworkout dobrze wpływa na siłę i wytrzymałość mięśni(wiadomo w zależności też od ilości powtórzeń, serii i przerw między seriami) . cwiczenia możemy zrobić w każdym miejscu nie ważne czy jesteś w domu czy na dworze , jeżeli masz chwilę czasu na trening.
Ćwicząc streetworkout możemy się nauczyć wiele akrobatycznych ćwiczeń wykorzystując własną masę ciała
Ja obecnie ćwiczę 2 miesiace streetworkout i mam pierwsze już efekty w siłę wytrzymałości sylwetki oraz w akrobatyce.
Teraz przedstawię wam 3 podstawowe ćwiczenia w streetworkout jakie wykonuje :

  1. Pompki
    2.Podciaganie na drążku
    3.Dipy
  2. Ćwiczenia na Korpus
    5.Przysiady
    5 ćwiczeń pozwala mi rozbudować cała sylwetkę i w każdej z nich zwiększyłem progresje albo w liczbie powtórzeń albo w izometri z obciążeniem jeszcze się nie bawiłem
    Po 2 miesiącach ćwiczeń nauczyłem się trochę techniki w 3 ćwiczeń akrobatycznych
    Jaki mi są
    1.Stanie na rękach
    Screenshot_20180712-214357.jpg (moje fot)
    Stanie na rękach wykonuje już ponad 20 sekund w miejscu, zaczynając nie miałem wgl siły i koordynacji ciała żeby się utrzymać Na samych rękach

2.L-sit
Bramcharyasana-Celibates-pose-L-sit.jpg
Który zaczynając to nie mialem wogole siły na wypchniecie do góry i zgiecie ciała w liter L a teraz udaje mi się przytrzymać ta pozycje na 20 sekund

3 Muscle UP
Muscleup.jpg
Akurat to ćwiczenie z pozostałych najgorzej mi wychodzi bo zaczynając już się coś podciagalem a po 2 miesiącu umiem jedynie zrobić z wybiciem, ale czysto technicznie. Może dlatego że najmniej skupilem się na tej akrobatyce.
Ogólnie streetworkout jest dla każdego młodszych, starszych, również dla płci żeńskiej, więc polecam wam ten sport bo bardzo wkreca a efekty po nim są bardzo zadowalające.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62221.65
ETH 2424.80
USDT 1.00
SBD 2.55