Merak Ediyorum !!!

in #work6 years ago

Öncelikle herkese merhaba. Evet konumuzun başlığı merak ediyorum. çünkü artık herkes kolay yoldan para kazanma isteğine büründü. Neden ? Kolay yoldan para kazanılıyorsa neden hala herkes çalışıyor ? Hani şimdi bu Enes Batur falan diyorsunuz adam video çekiyor para kazanıyor falan . Ama öncesine bakar mısınız ? Youtube 'u bilmediğiniz zamanlar da o adam video çekip yüklüyordu. Twitch 'e bakalım Jahrein yani Ahmet Sonuç. O da hiç kimse Twitch 'i bilmezken canlı yayın yapıyordu. Bu adamlar yani bu insanlar kimsenin görmediğini gördüğü için ve de bir emek verdiği için o emeğin artık meyvelerini yiyorlar. Yani tarlayı sürdüler şimdi ekinleri biçiyorlar. Başkaları da böyle ! Mesela ben RTV mezunu bir insanım bende bu aralar Dlive da yayın yapıyorum. Önceden bende Twitch 'de yayın yapıyordum ama bir baktım Dlive diye birşey gördüm ve şimdi orada birşeyler yapmaya çalışıyorum çünkü bana göre önü açık bir yer gibi geliyor. Şuanda bende tarla sürüyorum ama tarlayı doğru yerde mi sürüyorum yanlı yerde mi onu bilmiyorum malesef. Zaman herşeyi gösterecek ! Ama dediğim gibi kolay yoldan para kazanmak diye bişey yok ! Bak bende şuanda sabahlara kadar bilgisayar da çalışıyorum. Kendi kapak fotoğraflarımı hazırlıyorum, introlarımı hazırlamaya çalışıyorum ve günde 4-5 saat uyku uyuyorum. Bu arada canlı yayın açıyorum, oyun oynuyorum, photoshop da tasarımlar yapıyorum, edius da introlar hazırlayıp videolar editliyorum yani kısaca bende yapıyorum ! emek harcıyorum ! ve bunun meyvesini bekliyorum. Haa tabi bu meyve olur olmaz orası Tanrı 'ya kalmış birşey. Kısacası ben tedbirimi alıyorum taktirimi Tanrı 'ya bırakıyorum. Mesela diyelim ki bu iş oldu para kazanmaya başladım diyelim. Ben artık tabiri caizse yan gelip yatıcam mı ? Hayır !!! Daha fazla çalışıcam daha az uyku uyuyacam daha fazla içerik üretmeye çalışıcam ! ve sonuçta bende yorulucam. birşeylerden ferakat edicem ! Belki de bu sosyal hayatım olacak ! Ama sonuçta hepimiz bu illet olası para için çalışmıyor muyuz ? Malesef ki diğer yazılarım da da dediğim gibi bu dünya ya fırıncı da lazım boyacı da lazım yan gelip yatan para yiyen de lazım !!! Bunu hiç birimiz istemiyoruz ama malesef böyle olması lazım ki bu çark dönebilsin. Bir de şöyle düşünelim. Herkesin parası var ve herkes çok zengin ! eee işleri şimdi kim yapacak ? ekmeği kim pişirecek ? boyayı kim yapacak ? yerleri kim süpürecek ? kısaca onca işi kim yapacak ? Farkındayım şuanda içinizden diyorsunuz biz yaparız ne olacak diye !!! Sizce zengin olsan yapar mısın yoksa yaptırmak mı istersin ? Herneyse bu soru ile sizleri başbaşa bırakmak isterim. Tanrı yanınızda olsun ...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58974.35
ETH 2687.14
USDT 1.00
SBD 2.50