💃🔥 Co myślę na temat platformy STEEM 🔥 💃

in #wolnosc6 years ago

Jak doskonale wiecie jestem tu od nie dawna, raptem kilka tygodni. W momencie, gdy dowiedziałem się pierwszy raz o platformie steem byłem pod wielkim wrażeniem, ktoś w końcu na to wpadł - genialne !
x.jpg
Według mnie tak wygląda przyszłość internetu ! Już od dawna nie używam facebook'a - jebać go ! Marzy mi się aby, wszyscy przenieśli się tutaj - tak byłoby idealnie. Nie dość że robimy coś fajnego to jeszcze można dorobić. Namawiam znajomych do zapoznania się z tym cudeńkiem ale, wciąż podchodzą do tego sceptycznie, nie rozumiem dlaczego... Robimy coś wartościowego, a nie gówno. Internetowi trole, patologia i hejterzy zostaną tu zmiażdżeni !

Viva la revolución !!!

Sort:  

Za dużo napisane tu nie zostało fakt platforma jest super pomyślana i rozwija się nieustannie ale ale należy pamiętać , że jest to następstwem ulepszania już istniejących stron i pomysłów.

DTube ma panel graficzny mega zbliżony a minimum w 70% do platformy YouTube. Ja nie jestem zwolennikiem hejtowania jakiś pomysłów które w trakcie powstawania były najlepsze i to była kwestia czasu aż jakiś nowy pomysł wygryzie poprzedni.

Było Gadu-Gadu , Nasza-Klasa i wszystko zostało wygryzione przez lepsze pomysły a czy mam teraz atakować autorów tamtych serwisów ponieważ GG ograniczało się tylko do czatu a NK tylko do granic Polski ? A teraz fb bo nie dawał zarobić ?

Ja materialistą nie jestem ten serwis przyciągnął mnie ze względu na brak cenzury a jak widzę po wpisie który tutaj zaprezentowałeś to głównym czynnikiem są pieniądze który Cię tu przyciągnął.

Lepiej jest coś robić z pasji i dodatkowo dostawać za to wynagrodzenie niż udawać , że się coś lubi dla pieniędzy... Strasznie szybko można się zniechęcić jak minie pół roku a zarobki z platformy wyniosą 500zł albo i mniej....

Wydaje mi się że komentarz dłuższy od wpisu :P

Masz rację stary, być może zbyt krótka była moja wypowiedź. Wierzę monco w tą platformę bo wszystko idzie w dobrym kierunku. Jakość a nie ilość że tak powiem 😎

Tu się zgodzę w zupełności.

Jak dla mnie to chyba bym jednak wolał, żeby zarówno facebook jak i jego poziom użytkowników i komercyjność pozostały tam gdzie ich miejsce. Gdyby zwaliło się tutaj całe to szemrane towarzystwo to zaraz mielibyśmy do czynienia z łańcuszkami, gównoburzami i wszelkiej maści płatnymi trollami. Tutaj wszyscy jesteśmy płatni, ale nikt nie płaci nam za określone treści czy tworzenie na zamówienie opinii u innych. Tutaj wszyscy jesteśmy płatni, ale żaden z nas nie jest trollem :)

No ale wtedy dostają kilka flag od weteranów i nara 🙂

Specyfika tego portalu do czegoś zobowiązuje

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61423.30
ETH 3383.10
USDT 1.00
SBD 2.54