You are viewing a single comment's thread from:

RE: Spring flowers

in #wiwcontest6 years ago

Wonderful capture, I can hardly wait for spring to come.
Am facut share pentru ca votul meu valoreaza zero. Daca iti convine, pot sa fac un share zilnic, asa macar pot sa te ajut 😊

Sort:  

O Doamne 😂 vad ca dementa a aparut la mine. Ieri am crezut can n-am reusit sa postez asta din cauza problemelor cu banda si azi am facut-o din nou 😂
Scuze Ileana! Nu a fost cu intentie, se pare ca am nevoie de o pauza 😊

Habar nu am ce zici! Despre ce vorbesti aici?

Am facut comentariul de mai sus, si a doa zi nu mai eram sigura daca am postat comentariul sau nu, pentru ca am avut probleme cu banda, ca de obicei. Si a doua zi am postat si aici https://steemit.com/colourfulphotography/@ileana56/colourfulphotography-colorful-leaf
Dupa aceea am observat ca am reusit sa postez aici primul comentariul si am lasat inca unul sa-mi cer scuze pentru dublura si sa-ti spun ca nu a fost cu intentie.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66886.68
ETH 3522.00
USDT 1.00
SBD 3.18