Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  

oyumu verdim ama umarım geç olmadı :)

·

Olur mu kardeş, bende merak etmeye başlamıştım. @concession kardeş nerede diyordum :))
Sağolasın

Hocam inşallah başarılı olursunuz. Takip ettiğim kadarıyla olacağınıza da inanıyorum. Kolay gelmesi dileğiyle sizin yardımlarınızı her daim bekliyoruz.

·

eyvallah kardeşim.
Oy vermeyi unutmadın inşallah :))

·
·

:) elbette unutmadım hocam reyimi kullandım ve sana verdim

·
·
·

Hocam bunun İçin oyu nereden atıyoruz ?

·

https://steemit.com/~witnesses

buradan en alttaki boşluğa fakire1sadaka yazıp tıklıyprsunuz.
teşekkür ederim

·
·

Cevap geç oldu da oy tamamdır. Hayırlı olsun :)

Vote verdim üstadım inşallah gönlünce olur yanındayız :) takitpesin ustad sende takip edersen çok sevinirim :)

·

Eyvallah kardeş sağolasın

vote verdin yetmez birde oy vermen lazım unutma:)

·
·

Oyuda verdim üstadım onu yazmayı unutmuşum :) birde senden ricam tabip edebilirmisin acaba beni :)

hayırlı ogurlu olsun ınsallah sımdıden allah yolunu acık etsın...

·

Sağolasın @karakule03. Amin inşallah.

Tebrikler umarım daha başarılı olursunuz. TR topluluğunun böyle üyelere ihtiyacı var işte :D

·

Hep beraber başarılı olmak dileğiyle...
Teşekkürler

hadi hayırlısı allah utandırmasın.

·

Amin.
Teşekkürler

Hayırlı olsun

·

Çok teşekkür ederim

Hayırlısı olsun, başarılar dilerim.

·

Eyvallah abicim

Allah utandırmasın. Elimizden ne gelirse haber etmen yeterli. Şimdi işler değişti, yeni projeleri buna göre entegre etmem lazım :)

Adsız.jpg

·

Çok teşekkür ederim sevgili kardeşim.

Allah bahtını ve yolunu açık etsin. Elimden gelen her türlü desteği veririm. Sadece kendi için değil başkaları için de varolmanın önemini gösteren güzel bir davranış. Bir kez daha kutluyorum kardeşim. Hayırlı uğurlu olsun. Allah muvaffak kılsın inşallah.

·

Amin inşallah.
Moral verici güzel yorumun için teşekkür ederim.

Hayırlı olsun :)

·

Teşekkür ederim :)

Hayırlı olsun, her zaman destek vermeye hazırız

Hayırlı uğurlu olsun
Ben eşim Kayınçom Kayın babam Kaynanam bacanağım baldızım yani tanıdığım herkes sana oy kullanacak İNŞAALLAH
ALLAH utandırmasın.

·

Amin.

Bakıyorum da sülalenin tamamı burada yok diğerleri neredeler =)))

Abi çok uzun okuyamadım ama Allah gönlüne göre versin oyumu da kullandım

·

Amin inşallah. Teşekkür ederim

Hakkında hayırlısı olsun.

·

Hepimizin inşallah. Sağol

Hayırlı uğulu olsun. Oyumu attım. Başarılar dilerim. Yolun açık olsun. :)

·

Teşekkür ederim

Hepimiz için hayırlı olması dileğiyle :)

·

Eyvallah başkan teşekkürler

Hayırlı uğurlu olsun. Akla mantığa yatkın insanları bu yolda her zaman görmek isteriz. Bu topluluğa olan katkıların tartışılmaz zaten.

·

Çok teşekkürler sevgili başkanım. İnşallah hep beraber büyüyelim ki çevremize yardımcı olabilelim.

Congratulations @fakire1sadaka! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Allah utandırmasın yanındayız :)

·

Eyvallah hemşehrim sağol =))

·
·

Ne demek :))

Umarım başarılı olur, oyunu verdim, kolaylıklar.

·

Teşekkür ederim can kardeş

Çorbada bizim de tuzumuz olsun. Hayırlı olsun. :)

·

Tam zamanında yetiştin @ethemkibar. Tuzsuz içilmiyor bu çorba :))

Teşekkür ederim.

Hayirli olsun oy atildi witness bey

·

Eyvallah kardeşim sağolasın.

Çok iyi..

fkr.png

·

Eyvallah üstad sağolasın

yardım destek yeni başladım

·

Teşekkür ederim

inş başarı kazanırsınız oy nasıl atıcaz hocam

·

Yazının içinde "buraya tıklayarak oy kullanabilirsiniz" yazan yer var, oradan kullanabilirsiniz
Teşekkürler

Girdiğiniz işin Steemit topluluğu için oldukça önem teşkil ettiğinin farkına vardım. Kendim adına bunun için teşekkür ediyorum. Bu fedakarlığınızı biz TR topluluğu olarak karşılıksız bırakmamalıyız. Hayırlı uğurlu olsun diyorum. Witness oyunuzu verdim.

·

Teşekkür ederim sevgili kardeşim

Takdir ettim ve Witness olunmuş zaten, tebrik etmek istiyorum.

·

Çok teşekkür ederim

Hayırlı olsun Tebrik ederim :)

Oyumu kanal da duyar duymaz zaten vermiştim.Yazınızı yeni okuyorum okuduktan sonra da oyumuzu hak ettiğini düşünüyorum. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.

·

Teşekkürler. Dediğiniz gibi inş hakkımızda hayırlısı olsun

Bu konuda öncülüğün sayesinde bir şeyler başaracağımıza inanır olduk gerçekten çok teşekkürler umarım herşey düşündüğümüz gibi olur :) @fakire1sadaka

·

İnşallah. Sağolasın

Başarılar dilerim, yazıyı biraz geç farketmiş olsam da :)

·

teşekkür ederim, sen bu aralar kayıplardasın :) özletme kendimi

Halen devam ediyor musun bilmiyorum ama postu yeni gördüm oyumu attım kardeş

Abi bu nedi?))

Hayirli olsj abi her zaman deteyiz )

·

Eyvallah kardeş :)