You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witcher 3: Blood and Wine is awesome

in #witcher5 years ago

Wczoraj skończyłem przygodę z trzecim Wieśkiem. Zeszło mi prawie 200 godzin. Kupiłem jakiś czas temu w promocji edycję GOTY za 45 złotych i chyba były to najlepiej wydane pieniądze od dawna :) Ogólnie nie jestem fanem fantasy, nie czytałem książek o wiedźminie, nie oglądałem Gry o Tron i nie grałem w poprzednie części z tej serii, ale w trzecią wpadłem jak śliwka w kompot. Całościowo gra mi się podobała bardzo, a oba dodatki robią robotę. W Krwi i Winie najbardziej podobał mi się jeden z końcowych etapów, rozgrywający się w księdze z wirtualnymi bajkami :)

[uwaga spoilery]

Patent z księciem, który spadł i złamał sobie kark próbując dostać się do wieży Długowłosej i sama Roszpunka, która powiesiła się na żyrandolu i własnych włosach, czy dziewczynka z zapałkami handlująca fistechem.

[koniec spoilerów]

No po prostu złoto. Do tego wszędzie rosnące magiczne grzybki z gatunku Psilocybe McKennaii wielkości człowieka ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58211.02
ETH 2483.87
USDT 1.00
SBD 2.37