You are viewing a single comment's thread from:RE: 오늘의 일기View the full contextView the direct parentzenzen25 (63)memberwisdom runner 1기in Wisdom Race 위즈덤 레이스 • 5 years ago 맞아요! 고되지만 행복하고, 바쁘지만 즐거워요! 오지님도 놀러 오실거죠? (소곤소곤)