برف‌ها

in #winter4 years ago

دارم فکر می‌کنم زمستون کی تمام می‌شد. برف‌ها آب می‌شه؟ من دوست دارم باز هم برف بباره. دوست دارم چند ماهی که به فصل بهار مونده، بازم برف بیاد. خیلی خیلی دوست دارم.

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.32
JST 0.083
BTC 60116.64
ETH 1564.69
USDT 1.00
SBD 0.42