You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wieśkom, Wiechom, Wiesławom w dniu imienin.

in #wieslaw7 years ago

No sorry, ale muszę się nie zgodzić w całej rozciągłości z powyższym tekstem! Tak się składa, że wielu Wieśków, a może raczej Wiesławów znam i o żadnym z nich nie mogę powiedzieć: wieśniak ;).
Podam przykłady: dyrektor w mojej firmie: Wiesław P. , szef mojego oddziału, czasem zwanego wydziałem: Wiesław G., zastępczyni mojej kierowniczki: Wiesława O., referentka w mojej firmie: Wiesława W. Mało?
A wypada wspomnieć jeszcze wspaniałych artystów Wiesława Gołasa (W Polskę idziemy) czy Wiesława Michnikowskiego (Addio pomidory), a także Wiesława Ochmana, śpiewaka operowego i welu, wielu innych... A przecież jeszcze Wiesław Tupaczewski, założyciel Kabaretu OT.TO :)
Wszyscy wspaniali, utalentowani, znani, lubiani...

A co do znaczenia imienia Wiesław ja znalazłam całkiem inny opis:
" Wiesław to charyzmatyczny, przedsiębiorczy, oryginalny i przenikliwy mężczyzna idealnie wypełniający swoje obowiązki. Odważnie stawia czoła wyzwaniom. Problemy rozwiązuje nieszablonowo, zadziwiając nieraz otoczenie. Do tego twardy negocjator, chociaż czarujący i życzliwy. Jego wadą jest niecierpliwość. Posiada licznych przyjaciół, którym chętnie pomaga. Każdego wysłucha i zrozumie. W towarzystwie błyszczy elokwencją oraz dowcipem. Mimo przewinień nikt się na niego długo nie gniewa. Z łatwością zdobywa sobie ludzką przychylność. Nie narzeka na brak powodzenia u kobiet. Wydaje się być idealnym pracownikiem oraz mężczyzną sukcesu. Cechują go charyzma, oryginalność i przenikliwość. Szybko się uczy oraz zdobywa nowe umiejętności. Posiada duży potencjał i możliwości realizacji najśmielszych pomysłów. Odważnie przyjmuje powierzane mu obowiązki, rozwiązując problemy w nieszablonowy sposób. Jest przy tym przedsiębiorczy oraz pracowity."

No i co? Tylko Wiesławem być :D

Sort:  

Dobrze prawisz, Alicjo :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62835.77
ETH 3392.04
USDT 1.00
SBD 2.50