Sort:  

Sorry ale nie. Wytknąłem błędy, podałem fakty.

Sprawdziłem źródła, jeśli chcesz stosować moją taktykę to też sprawdzaj.


No ok, pali burkę nie przeszkadza jej hidżab. Tylko zastanawiam się, o czym to świadczy? Być może dla niej co innego to oznaczało niż dla Ciebie.

Zauważ że Kurdowie to też Muzułmanie, być może dla nich burka to coś naturalnego, hidżab był czymś narzuconym przez IS.

To że religie są chore, a szczególnie Islam już Ci pisałem że się z tym zgadzam. Jednak tak ochoczo nie osądzam ludzi przez pryzmat religii. Choć świadom jestem tego że część ich czynów może być motywowana religijnie.

Zmiana sposobu myślenia w tych rejonach z pewnością zajmuje dużo więcej czasu niż pokonanie IS. Ale moim zdaniem idą w dobrym kierunku. Zdajesz sobie sprawę ile to w Europie trwało.

No ale ty wyjeżdżasz mi z filmikami nie związanymi z treścią mojego komentarza xD

Będę wieżdzał z czym mi sie podoba. Skoro mogę poszerzyć pole dyskusji to o robię. Trochę bez sensu była by dyskusja o tym co ktoś powinien spalić by pokazać że jest przeciwko IS. Jak mam argument że ktoś fizycznie niszczy IS. Więc twój argument że ktoś czegoś nie pali ma się nijak do tego kto faktycznie pokonuje IS.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56587.45
ETH 2991.05
USDT 1.00
SBD 2.15