Türkiye

in #wheretostart6 years ago

NEREDEN BAŞLAYACAKSIN,

Bazen en büyük problemdir, nereden başlayacağını bilememek,
Çünkü annenden babandan gördüğün gibi yaşamak istemiyorsundur,
Ya da etrafta sana ilham olabilecek kimse yoktur,
Olmaya niyetlenenlerin de cilaları dökülür çok geçmeden,
Çünkü ya sözcükleri aynıdır duyduğun onlarcası gibi, ya verdikleri akıllar,
Ama ihtiyacın olan başkadır aslında,
Yetmiyordur sana,
Kendini yalnız hissediyorsundur alabildiğine,
Başka bi şey olmalı diye dövünüyorsundur içinde,
Belki arada dinlediğin bi müzik, yaptığın iki çift sohbet, girdiğin bir ortam, belki aldığın farklı bi nasihat sana geçici süreyle iyi hissettiriyordur ama 3 gün sonra yine aynı mutsuzluk, kararsızlık, kafa karışıklığı, takatsizlik,
Peki nereden başlayacaksın,
Sana saçmalamak istemiyorum,
İçine dön her şey orada gibi klasik cümleler kurmak istemiyorum,
Ama bilmen gerek,
Ne istediğinden emin olmamak, nereden başlayacağını bilememenin en önemli nedenlerinden biri,
O zaman temel soru şu,
Acaba ben ne istiyorum?
Bazı cevapları arayalım, dürüstçe,
Ama önce minik bi yüzleşme,
Bazen güçsüzlüğü ya da tembelliği aşırı benimsediğini düşündün mü hiç?

IMG_20180214_183613_057.jpg

Bazen arayışta olmayı daha çok sevmiş olduğunu hissettin mi, çalışmak ve mücadele etmektense?
Bazen çok özel hissetme duygunu abartıp, kendini yalnızlaştırdığın geldi mi aklına?
Bazen herkesin geçtiği yollardan geçmek zor geldi mi gözüne ya da büyüdü mü gözünde her şey?
İç sesini duyar gibiyim,
Ne istediğimi bilsem, bundan emin olsam, korkmadan, zaman kaybı demeden, üşenmeden, kendimi kıra ufalaya bi yerlerden başlayacağım,
O zaman acaba sen ne istiyorsun?
Bu sorunun cevabı belki seni düştüğün çukurdan çıkaracak ama belki de verdiğin bi iki cevap bile 3 gün sonra sana yine yetmeyecek,
O zaman asıl soru şu,
Neden sürekli ben ne istiyorum sorusuyla zaman kaybediyorsun ki?
Onlarca şey istiyor insan hayatta, herhangi birinden yüzde yüz emin olma ihtimali nedir ki?
Pişmanlık denen sözcük neden var ki?
Bazen deli cesaretinden medet ummalı insan,
Yakın hissettiğin bazı şeyleri yapmaya başla, oralarda gördüklerin, kazandıkların ya da kaybettiklerin sana mutlaka ne yapmak istediğini anlatacak, sana şimdilerde belki de hiç tasarlamadığın, aklının ucundan dahi geçmeyen yollar çizecek,
Zaman kaybı olarak bakma,
Ömrüm geçiyor, kendimi bulamıyorum, hayatımı kuramıyorum olarak görme,
Bana inan asıl zaman kaybı yaşamadan, hiçbir şey yapmadan ne istediğinden emin olmaya çalışmak ya da başlayacağın yeri aramak,
Bil ki,
Başlamanın en kolay yolu seni üzenlerden vazgeçmek?
Bu seni üzenlere SEN DE DAHİLSİN UNUTMA!

Sort:  

Sizin yazınız mı bu?

Lütfen kopya yazı paylaşmayınız. Kaynağını belirtmeniz daha uygun olurdu. Bu şekilde gelişmeniz ve ilerlemeniz çok zor olur.

https://plus.google.com/102879625210291781521

Bu yazının kopya olmadığını iddia etmedim ki :) Bu yazının internet ortamında bulunması zor değil. Yazı çok hoşuma giden bir yazı ve ben sürekli okurum defalarca. Beni kendime getirir. Bu yüzden burada sonsuza dek kalsın istiyorum. Ayrıca bu yazının linkinin paylaşılması gerektiğini bilmiyordum çünkü yeniyim bundan sonra buna dikkat ederim. Uyarın için teşekkürler.

Kaynak belirtmediğiniz durumda eser kopyalaması kapsamında değerlendirildiği için bilgin olsun istedim. Ben de yazıyı çok beğendim. Bu arada @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesinde bulunuyorum. Yeni başlayanlar için projelerimiz var. Discord kanalımıza katılarak projeleri kontrol edip katılım gerçekleştirebilirsiniz.

https://discord.gg/mRyPGak

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63498.69
ETH 2645.91
USDT 1.00
SBD 2.80