Witness Verklaring

in #whaleshares6 years ago

0kfnkhsq4x.png

Samen

Zeg "blockchain" en mensen krijgen direct visioenen van computers, kabels, flikkerende lichtjes, computer code, netwerk en geld dat wordt gegenereerd uit het niets.

De whaleshares blockchain wordt, voor mij, het best weergegeven in bovenstaande afbeelding. Mensen, verschillende mensen, samenwerken, gedachten en opinies uitwisselen. Samen proberen een geweldige community te bouwen. Een community met zijn eigen blockchain.

Witness server

De whaleshares blockchain heeft al een aantal geweldige witnesses. Wat witnesses betreft, zou je kunnen zeggen, hoe meer, hoe beter. Om de blockchain in de lucht te houden, is het waarschijnlijk het handigst om witnesses over de hele wereld te hebben. Mijn server staat in Nederland. Laten we hopen dat dat een goede keuze is geweest en geen problemen oplevert.

Witness zijn

Behalve het draaiend houden van een server hoop ik op andere manieren te kunnen bijdragen aan de community. Mijn ambities gaan verder dan alleen de server, en het moderatorschap op de Discord server. In de nabije toekomst zou ik ook een node willen draaien, en een aantal handige hulpprogramma's ontwikkelen. Maar, genoeg technisch gewauwel.

Op het platform

De open struktuur van onze Sharing & Caring blockchain platform heeft een nadeel. Niet iedereen heeft direct die sharing & caring instelling wanneer zij het platform voor het eerst betreden. Sommige mensen komen vooral met het idee, even snel geld te kunnen verdienen. Deze instelling leidt vrij gemakkelijk tot het samenstellen van berichten die volledig zijn gekopieerd van andere websites. De zogenaamde copy/paste berichten.

Wanneer je het "report-plagiarism-spam" kanaal op Discord bekijkt, wordt snel duidelijk dat de meeste mensen het niet zo waarderen wanneer op berichten stuiten die op die manier in elkaar zijn gezet. Ik wil het één van mijn prioriteiten maken om in actie te komen wanneer plagiaat wordt gepleegd. Dit is een taak die niemand alleen kan uitvoeren, maar met de community als geheel moet het lukken dit aan te pakken.

Praten en opvoeden

In plaats van het "flag-en" van copy/paste berichten, zal er contact worden gezocht met de schrijver van het bericht, maar ook met de mensen die het bericht een waardering hebben gegeven en zal er worden geprobeerd om de schrijver aan te leren hoe content van andere websites op juiste wijze kan worden gebruikt. Er zal ondersteuning plaatsvinden bij het schrijven van eigen teksten. Dit zal niet altijd lukken, maar ik vind het de moeite waard het in ieder geval te proberen.

Witness ondersteuning d.m.v. stemmen

Wil je mij en mijn initiatief ondersteunen, breng dan een Witness Vote uit. Je hebt in totaal 30 stemmen. Op de "Block Producer / Witness"-pagina kun je je stem uitbrengen. Klik op de (^) opwaartse pijl naast mijn gebruikersnaam "ijmmaiwitness" en gebruik je private account of active key om de stem vast te leggen.

En als je er toch bent, kijk even of er meer witnesses zijn waar je op zou willen stemmen. Gebruik je stemmen goed. De nieuwe aanmeld procedure bijvoorbeeld, geeft aan de top 20 witnesses de taak om te bepalen wie er wel en wie er niet mogen deelnemen aan het platform. Stem voor mensen die je deze taak toevertrouwt. Bedankt voor het lezen van mijn witness verklaring.

Image source

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63438.65
ETH 2632.46
USDT 1.00
SBD 2.75