WeekendsteemCreated with Sketch.

in #weekend5 years ago

Siemaneczko ziomeczki!

Jak tam mija weekend? Wypoczeliście przed falą afrykańskich upałów? A być może wam wszystko jedno i lubicie grzać się w słońcu :D Ja na razie mam przerwę od tworzenia można powiedzieć, że wypoczywam. Tak naprawdę to już minął ponad tydzień od czasu, gdy nie mam swojego laptopa i czuje się nieco inaczej. Z jednej strony już się tak nie spieszę, żeby coś nagrać, napisać i wgl. Ogarnął mnie luz blues, ale z drugiej strony brakuje mi trochę tej pogoni za tworzeniem czegoś wartościowego i tutaj nieco ogarnia mnie żal o to, że dalej nie mogę tego robić. No cóż życie różne scenariusze piszę, być może wyjdzie mi to na dobre taka rozłąka od gier, streamów i nagrań. Mam nadzieję, że już niedługo będzie wiadomo co i jak i nie będzie tak źle jak się wydaje.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61146.27
ETH 2924.49
USDT 1.00
SBD 3.58