Gaur egun nire ezkontza da. Bihotzaren beldurra ezezaguna da Bere gainean, belarrira etorri eta barre egin eta esan zion

in #wedding6 years ago

Nirekin gaur egun egiten dudan guztia, isildu egin beharra dago, ez dut gehiago negar egiten. Hemendik aurrera, nire beldurrak handitu egin ziren. Orduan, beldurra nuen, pentsatu nuen etorkizunean hitzak pentsatu nituen. Egunaren biziraupena ez dut gaur egun ezagutzen. Ez dakit nola edo nola daki Jainkoak.
Etxe nintzen etxe hartan. Ez dago berririk nire inguruan daudenek. Ezagutzen dut denek eta denek ezagutzen dutena eta nire senarra, denak istorio bat egiten dute elkarrekin. Azkenean Saba-ra joaten naiz. Orduan bakarrik nago eta beldur naiz nire buruan. Zer da negar, zer egin, zer esan horri buruz.

qq.png

Ripon gela txiki batean dago.
Ez esan zer esan. Ez aldatu soinekoa oraindik. Aldatu soinekoa freskura eta egin Woou.
Half utzi dut. Ez dut sari astun eta bitxi hau nahi izan. Ihes egin nuen izoztu eta atera nintzen. Hiru harrapari normal nituen.

Orduan, Riponek esan zuen otoitz egingo zuela. Orduan bi pertsona ohean eserita, otoitzean. Ripanak etxearen semearen zaharrena ikusten hasi zitzaidan. Niretzat ardura handia dut. Anaia txikiago bat daukat. Etxe honen emazte handia zarelako, beraz, ikusi behar dituzu.

qq2.png

Isilik entzuten ari natzaizue, eta pentsatu zeure burua, txikia zara, ez nirea. Zure izar txikiak direnak hamabi edo lau urte dira. Mutiko handiak ikusten jarraitzen dut. Zenbat da niretzat.
Ripon, esan iezadazu, orduan etxe oso bat nire buruan jarriz sentitzea gustatzen zait.
Ondoren, bizirik iraun nuen pentsatu nuen, baina ez nuen hizkuntza zer gertatu zitzaidan esateko. Ez nekien zein harreman fisikoa zen. Ez nuen ideiarik. Bai, ezkondu ondoren, senar emaztea
Bat. Baina hori da
Nirekin da gau osoan
Orduan ez nintzen ohetik irten goizean. Zurrumurruak nituen. Guztia desagertu zen. Nirekin izan zen egoera hori arte.

Sort:  

You got a 20.90% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

great & impressive

Show me a beautiful woman and I will show you a man tired of fu**ing her ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89