Tüm hayatım bir yol hazırlığı | be on the roadsteemCreated with Sketch.

in #way6 years ago

gulan.jpg

Yaşamım boyunca kapıya yönelen birine hiçbir zaman kal demedim, gidilmesi gerektiğinde git demeyip kendimin çekip gittiği gibi.
Yaşamı olduğu gibi kabulleniyorum, değiştiremeyeceğim şeyler için kimseyi yormuyorum, söylenmiyorum.
Sevdiğim insanlar çok.
Ama hayatımdan çıkartmam gerektiğinde de hiçbir şeyi uzatmıyorum. Kestirip atmaktan çok kirlenmemek, kirletmemek adına.
Kendimle bir yaşam ürkütmüyor beni. Yalnızlık, edebiyatının yapıldığı gibi dramatik değil. :)
Kalp kırmak, sevdiğini yaralamak o kadar kolay ki... aksini yapabilmek mühim olan.
Kimseyi kırmamaya özen gösteriyorum.
Belki de yaşın getirdiği güzelliktir bu.
Mutsuzluklarıyla sizi zehirleyen insanlardan uzak durmanızı önerebilirim.
Sevginizi ve sizi saran insanlarla birlikte olun. Göreceksiniz her şey daha da anlam buluyor.
Yaşam tüm bu kavgalardan çok daha değerli çünkü.

"Yerlerimiz hep,
Yeni yollarımızın başları;
Yollarımız da hep,
Yeni yerlerimizin sonları ola..."
#OrucAruoba

Sevgili Melih'le Çiğdem eşlik etsin; sevgiler...

02.03.2018

Sort:  

Çok güzel bir paylaşım olmuş. Teşekkürler...

Çok güzel yazmışsınız...
"Mutsuzluklarıyla sizi zehirleyen insanlardan uzak durmanızı önerebilirim.
Sevginizi ve sizi saran insanlarla birlikte olun. Göreceksiniz her şey daha da anlam buluyor."
cümlelerinizi beğendim ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64886.88
ETH 3516.64
USDT 1.00
SBD 2.37