Nabız Ölçer Dijital Saat

in #watch7 years ago

()

Ebaydan yaklaşık 23 günde gelen Nabız ölçer,kalori hesaplama saatini denedim ve bazı bu tarz ürünleri almak isteyenler için ürünü inceledim.

Öncelikle ürünü ebaydan aldım yalnız takipsiz olarak geldi ve ürünü 5.40$ aldım.Saati normal saat olarak kullanmanında bir imkanı var fakat ürünü elinize alınca direk çinli bir saat olduğu anlaşılıyor. Ama bu kadar ucuz bir üründen böyle bir şey beklemek tuhaf değil bana göre.

Saat dijital bir saat ve daha çok nabız ölçmek için kullanılırken ayrıca kalori hesaplamasını Chronograph ve alarm gibi özelliklerinide barındırıyor. Aşağıda resimlerini koydum parmağınızı sensörün üstüne tuttuğunuz zaman nabzınızı ölçmeye başlıyor.

Alarm özelliği çalışıyor. Bazı dijital saatlerde çalışmadığını görmüştüm ve bazı yorumlarda bu durumu farkettim bende bir sıkıntı yok fakat pek kullancağım söylenmez. Ayrıca ürün geldiğinde içinde kolunuza takmanızı sağlayan kayışın demir parçalarınıda birleştirmek takmak lazım biraz uğraştırdı desem yeridir.

Önce saatde yıl,ay,gün,tarih,kilo,erkek veya kadın bunları ayarlamak gerek zor değil sensörün altındaki tuşa basılı tutarak bu işlemleri yapıyoruz. Chronograph olayını pek kullanmıyorum benim için önemli olan sadece kalori hesaplaması diyebilirim.

Dikkatimi çeken nokta Exercise butonuna basıp çalıştırdığınız takdirde spor yaptıktan sonra elinizi sensöre koyup nabzınızı ölçtükten sonra direk size kalorinizi söylüyor fakat yaptığınız şiddete göre bunu size söyleyebiliyor kademeler var nabzınıza göre bunu size söyler siz sadece parmağınızı sensöre koyup ölçmesi yeterli antreman seviyesini ona göre ordan ayarlayınca size ne kadar kalori yaktığınızı söylüyor.

Saat genel olarak işlevini sağlıyor ve yeterli bir ürün ben kolumu takmak için değil genel olarak spor yaparken ne kadar kalori yaktığımı bilmek ve antreman saatini geçmemesi için aldım şu anlık yeterli daha iyi ürünlerde var ama daha fazla para vermeye gerek yok diyebilirim. Ürünü satıcı siteden kaldırmış fakat bu saatten çok fazla var daha ucuzada alabilirsiniz ama genel olarak bu seviyelerde diyebilirim. Dediğim gibi kol saati olarak kullanılabilinir ama çok basit bir şey. Sorularınız olursa cevap veririm.

http://www.ebay.com/sch/Heart-Rate-Monitors-/15277/i.html?_from=R40&_nkw=pulse+health+rate

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57654.82
ETH 2888.30
USDT 1.00
SBD 3.60