WORK AND TRAVEL

in #wat7 years ago (edited)

Merhaba size work and travel hakkında kısa ve yaptıklarım hakkında bilgi vericem.İstanbul Aydın Üniversitesinde 2 Yıllık Dış Tic.(ing) bölümü okurken birinci sınıfta keşfettim work and travel'ı ve gidip bir şirkete kayıt oldum. İlk önce Lifeguard olarak gidicektim mülakatları ve yüzme sınavını geçmiştim ama arkadaşım sağolsun o evrakları geç tamamlayınca bizim Lifeguard işi yalan oldu Ohio Sundusky'e gidecektim. Sonra bizi tekrar soktular arkadaşım geçemedi ben geçtim o Texas'a gitti ben Wisconsin, Wisconsin Dells Lifeguardlığa gittim sene 2015. Bütün evrakları ayarladım vizeyi aldım ve uçak biletini aldım. Toplam bana maliyeti 3600Dolar tuttu. Uçakla İstanbul-Frankfurt-Chicago yaptım. Chiagoya indikten sonra daha önceden bütün planlarımı google maps üzerinden yapmıştım metroyla hangi durakta inip nerden otobüs e bineceğimi falan biliyordum, çat pat iyi konuşamıyorum tabi ingilizceyi ordaki millete sordum beni yönlendirdiler. 2 saat otobüs beklerken iki bulgar kız geldi kzın teki milwaukee ye gidiyomuş tekide orda yaşıyomuş, biraz sohbet muhabbet amerikada yaşayan kız giderken wisconsine gelir görüşürüz orda dedi, bende tamam dedimde salaklık bizde abi tamam diyosun nasıl ulaşıcan kıza telefon numarası vs hiç bişey yok otobüs kalkmadan indim otobüsten istiyim diye kız uçmuş gitmiş kız bilgiğin yol yaptı biz kaçırdık. Neyse Chicago'dan wisconsin dell'e 3-4 saat yolculuk yaptım gece indim otobüsten yol bilmem yordam bilmem orda yoldan taksi geçmiyo araman lazım gelmesi için tabi bendede telefon yok gittim benle inenlere sordum nasıl giderim ne yapmam lazım dediler biz taksi çagırdık bizi bıraksın sonra onla gidersin tamam dedim taksi geldi bindik taksiye yanımdaki aile indi taksiciye dedim sür hiawatha resisdence hall'a sür sürdü tabi para çok 1000 dolar cash var gittik karıyada 10 dolar bahşiş verdik bizim neyimize bahşiş aq sonraki günler aradım o 10 doları, gittim yerleştim yurda milletle tanıştım ilk hafta club gittim 5 sap ama sıkıntı yok türkiye gibi değil sap alıyolar bira 2 dolar en kral alkol 5 dolar, üstümde beyaz fanila var fosforlu naciye gibi parlıyorum aq clubta neyse oturduk bi köşeye lan arkamıza oturduğumuz kutu gibi şeylerin üstüne filipinli kızlar çıktı noluyo dedim aq sonra oynamaya başladılar dedim yeter gidiyim iki dans ediyim şunlarla geçtim arkasına dans ediyoz başladı kucak dansına ben boş kalırmıyım yapıştım daha amerikanın ilk haftası ne oluyo ne olcak habersizim sonra dans falan ettik baya kız bişeyler söylüyo benim az ingilizceyle anlarsam cevaplıyorum anlamassan yea yes diyorum, club kapanıcak müzik falan bitti dışarı çıktı özgüven tavan kıza dedim come with me bi onları biliyoruz :) kız yok mok mırın kırın yaptı ben please  falan çektim öyle böyle ikna ettim kızı, kızla güzel bi gece geçirdik ben şaşkınım hala dedim yer bilmiyosun yordam bilmiyosun daha haftayı doldurman kız atıyosun eve. ama yatakta iyiydi güzel yavru köpek gibi ses çıkarıyodu :D. Sonra samimi arkadaşlar edindim onlarında arkadaşları vardı çalıştıgı yerlerden zenciler falan onlarla tanıştık zenci=marijuana demek aq lan çagırdılar bi gece gittim direk. abi yok böyle bişey zenci üstad bi sarıyo öyle böyle değil millet grinder kullanır otu küçültmek için bu baş parağın eklemini rende gibi kullanıyo abi bi sardı efsana bişey uçuyoruz bir iki derken baktık her gün içiyoruz aq gramı 20dolar koymuyo her gece kafa dumanlı orda bide moldovalı manita yaptım bide sonra bi moldovalı daha var oda bana aşık olmuş aq bunlar bi gün bağıra bağıra kavga ettiler boldu anlamadım aldım çektim benimkini götürdüm noldu dedim kız seni seviyomuş falan filan dedim boşver gel sen şöyle gittik yattık uyuduk. daha çok şey varda sıkıldım yazmaktan aq.

İki iş yaptım Lifeguard+Housekeeping

Gezdiğim yerler Chicago-New York

Maliyet; Şirket 1600, Uçak 700-800 Cep Harçlığı 1000 Vize Masrafları 200 Hepsi Dolar cinsi.

Tavsiye ederim ben 1.sınıfta gitmiştim 2.sınıftada gidicektim iki yıllıkları iptal etmişler çünkü iki yıllıklardan dönen olmamış türkiyeye geri hepsi kalmış amerikada kaçak.Ondan gidemedim ama seneye gidicem Önümüzdeki yaz değil ondan sonraki para yok bu sene için.

Sorularınız olursa yorum atın cevapları aklıma bunlar geldi merak ettiğiniz herhangi bir şey olursa yazın cevaplıyım.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66937.04
ETH 3270.78
USDT 1.00
SBD 2.74